Dove pokazuje nieidealne mydła w kampanii „Real Soaps”
Kampania Dove #RealSoaps (Prawdziwe mydła) pokazuje piegi, zmarszczki i rozstępy na kostkach mydła Dove. Ma to odzwierciedlać cechy skóry kobiet, które czynią je prawdziwymi.
Kampania #RealSoaps została przegotowana na rynek kolumbijski przez reklamową MullenLowe SSP3. Dove podkreśla w niej, że choć jej mydła w kostkach zawsze wyglądają na gładkie i nieskazitelne na sklepowych półkach, to prawdą jest, że niektóre sztuki wychodzą z fabryki z pęknięciami i szczelinami, co jest nieodłącznym elementem "prawdziwego piękna" (nawiązanie do claimu marki).
W ramach kampanii Dove zachęca kobiety do pokazywania swoje skóry w mediach społecznościowych bez retuszu z hashtagiem #RealBeauty.
Dołącz do dyskusji: Dove pokazuje nieidealne mydła w kampanii „Real Soaps”