"Dobre Rady" liderem miesięczników poradnikowych
W październiku 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) w październiku 2009 r. wyniosła 483 792 egz. (wzrost o 3 proc.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 451 028 egz., a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 436 707 egz. (spadek o 7 proc.).
październik | ||
Wirtualnemedia.pl | 2009 | 2008 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Dobre Rady | 483 792 | 467 191 |
Kobieta i Życie | 451 028 | - |
Świat Kobiety | 436 707 | 405 581 |
Poradnik Domowy | 384 267 | 418 231 |
Olivia | 244 326 | 277 199 |
Claudia | 230 930 | 359 368 |
Porównując dane z października 2009 r. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).
2009 | ||
Wirtualnemedia.pl | październik | wrzesień |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Dobre Rady | 483 792 | 504 613 |
Kobieta i Życie | 451 028 | 512 511 |
Świat Kobiety | 436 707 | 429 598 |
Poradnik Domowy | 384 267 | 387 515 |
Olivia | 244 326 | 252 678 |
Claudia | 230 930 | 230 530 |
Dołącz do dyskusji: 'Dobre Rady' liderem miesięczników poradnikowych