SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dla marketerów obecność w mediach społecznościowych ważniejsza od reklam

Działający w obszarze mediów społecznościowych marketerzy są zdania, że od umieszczania reklam ważniejsza jest sama w nich obecność.

Z badania przeprowadzonego w lipcu tego roku przez firmy Microsoft Advertising i Advertiser Perceptions wśród marketerów z sześciu państw wynika, że 74 proc. z nich postrzega obecność na Facebooku jako bardzo ważną, ale tylko 57 proc. to samo powiedziało o reklamowaniu się w portalu społecznościowym.

Także w przypadku Twittera ważniejsza okazała się sama obecność (47 proc. wskazań) niż umieszczanie reklam na stronach popularnego mikrobloga (42 proc.).

48 proc. budżetów jakie mają marketerzy na działalność w mediach społecznościowych jest wykorzystywana do przyciągania nowych fanów do stron na Facebooku i Twitterze. Kolejne 39 proc. środków ma na celu utrzymanie zaangażowania użytkowników w tych serwisach.

Dołącz do dyskusji: Dla marketerów obecność w mediach społecznościowych ważniejsza od reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl