Viaplay zatrudnił PR managera na polski rynek
Denis Pluskota objął nowo utworzone stanowisko international PR managera w platformie Viaplay - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiada za całość działań związanych z public relations serwisu w Polsce.
Pluskota ma przeszło 10 lat doświadczenia w komunikacji PR. Ostatnio przez niemal dwa i pół roku związany w Huawei CBG, gdzie będąc częścią zespołu marketingu pełnił funkcję PR managera w regionie CEE+Nordics.
Wcześniej pracował w Grupie Abstra (obecnie Studi), Viacom International Media Networks (obecnie Paramount) i agencji MSL Group.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz stosunki międzynarodowe.
Viaplay cały czas w Polsce współpracuje z agencją Publicis Consultants.
Na koniec czerwca br. z Viaplay korzystało o 5,549 mln płacących użytkowników, co wobec 3,287 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 69 proc. Firma nie podaje, ilu ma użytkowników w Polsce – działa na naszym rynku od sierpnia 2021 r.
Dołącz do dyskusji: Viaplay zatrudnił PR managera na polski rynek