SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dekoratornia” w odświeżonej formule i z nowymi twarzami

Program „Dekoratornia” poświęcony aranżacjom wnętrz ma nowego projektanta i nową ekipę remontową. Program jest emitowany w TV4 w niedzielę.

Maciej Bogaczewicz i Ula Kołodziejek-Herman / CDN STUDIO Elżbieta Kuźniacka, fot. Hubert Zieliński Maciej Bogaczewicz i Ula Kołodziejek-Herman / CDN STUDIO Elżbieta Kuźniacka, fot. Hubert Zieliński

Obok znanych już projektantów (Ula Kołodziejek-Herman i Maciek Bogaczewicz) w programie pojawiły się nowe twarze. Widzowie poznali architekta Przemysława Lisieckiego, a także dwoje asystentów - Igę Kleczkowską oraz Kubę Szeląga. Projekt stworzony przez projektantów wprowadzi w życie nowa ekipa remontowa, której szefuje Mateusz Galiński.

Marta Sprawka - specjalistka ds. marketingu i PR w TV4 - w rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla, że w nowych odcinkach silny akcent będzie położony na konkretny styl aranżacji wnętrza. - Znajdzie się również więcej miejsca na prezentację najciekawszych polskich projektantów oraz nowości w designie - dodaje Sprawka.

Przemysław Lisiecki jest architektem z wieloletnim doświadczeniem. Zajmuje się aranżacją wnętrz oraz designem. Ukończył Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej.

„Dekoratornia” to program poświęcony aranżacjom wnętrz, do którego zgłaszają się inwestorzy, by profesjonalna ekipa przeprowadziła remont ich mieszkania lub domu. Projekty są przygotowywane przez architektów, którzy pełnią jednocześnie funkcję prowadzących program. „Dekoratornia” jest emitowana w niedziele o godzinie 13:00.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TV4 w listopadzie br. wyniósł 2,88 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Dekoratornia” w odświeżonej formule i z nowymi twarzami

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna
i to ciągłe:ogranicza nas budżet...nasz inwestor - wieje biedą. No ale wiem,że nie każdy umie sam wydać swoje pieniądze, czasem potrzebuje wskaźnika, który przy okazji zarobi i pokaże jak wydać nadmiernie itd...
Umówmy się, albo jestesmy stylowi i trendy[wg nich], albo kupujemy w Komforcie i Castoramie -no nie da się pogodzić tych spraw.
Żeby nie było, jestem w stanie zrobić takie remonty za 30% ceny z programu.
No, ale wiem,że ten program to ciągła reklama, ale nie mowicie potem o tym budżecie co to się kończy i biednym inwestorze, bo sponsorzy powinni załatwić te tematy.Amen
0 0
odpowiedź
User
xxx
Szacunek dla tych osób, którzy tworzą ten program, bodaj najdłużej emitowany z obecnie nadawanych w TV4 (debiut wiosną 2003 r.), to mimo tego wszystkiego chce im się ten program tworzyć, choć telewizja ta nie daje perspektyw przyzwoitej oglądalności. Trzeba się tylko obawiać, że po przejęciu "Czwórki" przez Polsat, to ten program może wkrótce spaść z anteny, a w jego miejsce zostanie wepchnięta kretyńska sieczka paradokumentalna od Okiła, co i tak pewnie się stanie. Przykłady? "Ślubna gorączka" lub durne szmiry polsatowskie: "Szpilki...", "Hotel 52". Ten kanał spadnie na samo dno...
0 0
odpowiedź
User
malina
Niestety nie powalają mnie projekty z ogromną ilością draperii,podusiami na ścianie. Pan, który urządzał czarno-białe wnętrze nazywając je monochromatycznym musi się albo podszkolić z teorii albo nie wchodzić na minę czyli nie używać słów, których nie zna mono-jeden chroma-kolor. Wiele odcieni jednego koloru. Czekam na ciekawe projekty i sekunduję, bo zgadzam się, że program może inspirować i na to liczę
0 0
odpowiedź