Decathlon reklamuje odzież do sportów zimowych
Rozpoczęła się kampania sklepów Decathlon reklamująca dostępną w nich odzież do sportów zimowych. Akcję, prowadzoną w radiu, prasie, internecie i na outdoorze, przygotowały firmy Garmont, Sport Partner i PanMedia Western.
W nowej kampanii Decathlonu reklamowane są różnego rodzaju ubrania dla osób uprawiających sporty zimowe: kurtki, spodnie, koszulki, kaski i bielizna.
Akcja obejmuje intenet (strony Mediów Regionalnych, serwisy sportowo-turystyczne, mailingi do użytkowników Wirtualnej Polski i Interii, działania efektywnościowe), radio (RMF FM, stacje z pakietu Drapacz Chmur, wybrane rozgłośnie lokalne), prasę („Newsweek”, „Wprost”, tematyczne dodatki do „Gazety Wyborczej”, „Ski Magazyn” i „Katalog Snowboard”, lokalne pisma w regionach, w których znajdują się sklepy Decathlon) oraz outdoor (backlighty i naścienne frontlighty w Warszawie).
Kreację kampanii przygotowały agencja Garmont i firma Sport Partner (outdoor), a planowaniem i zakup mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western. Akcja potrwa do 22 listopada.
Dołącz do dyskusji: Decathlon reklamuje odzież do sportów zimowych