„Dane na talerzu” i „Sukces w ręku” - Onet reklamuje Biznes.pl
Rozpoczęła się kampania reklamująca uruchomiony właśnie przez Grupę Onet.pl serwis Biznes.pl. Akcję - obejmującą radio, prasę, internet i indoor - Onet przygotował wspólnie z agencją Scholz & Friends Warszawa i domem mediowym Starcom.
Kampania reklamowa Biznes.pl podkreśla, że to nie tylko branżowy serwis biznesowy, lecz również usługa mobilna oferująca m.in. spersonalizowane informacje i alerty. - Chcieliśmy zwrócić uwagę, że dzięki Biznes.pl wiadomości biznesowe dotrą do odbiorcy niezależnie od miejsca i sytuacji, w której się znajduje - opisuje Agata Kosmal, manager zarządzający działem marketingu i komunikacji Grupy Onet.pl.
>>> Onet rusza z serwisem dla przedsiębiorców Biznes.pl
Kampania - oparta m.in. na hasłach „Dane na talerzu” i „Sukces w ręku” - jest prowadzona w prasie („Auto Moto”, „Focus”, „CKM”, „Playboy”, „Men’s Health”, „Polityka”, „Auto Świat”, „Forbes”, „Murator”, „Newsweek”), radiu (Chilli Zet, Radio ZET, RMF Classic), internecie (serwisy z Grupy Onet.pl) oraz na nośnikach indoorowych (Clear Channel i Sodexo). W akcji wykorzystywane są trzy 30-sekundowe spoty radiowe oraz trzy layouty prasowe.
Strategię, kreację i produkcję kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, a zdjęcia na potrzeby reklam wykonał znany fotograf Jason Hindley. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a kupił je dział marketingu i komunikacji Grupy Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: „Dane na talerzu” i „Sukces w ręku” - Onet reklamuje Biznes.pl