Czytelnikom czasopism wystarcza Internet
Większość osób odwiedzających serwisy internetowe czołowychamerykańskich miesięczników nie czyta tych czasopism w tradycyjnej,drukowanej wersji.
Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na danefirm badawczych Nielsen/NetRatings i Mediamark Research Inc. (MRI),spośród wszystkich dorosłych respondentów, średnio 83 procentodwiedzających strony internetowe 23 największych amerykańskichmiesięczników pod względem nakładu, uzyskuje do nich dostęp tylkoprzez Internet. Biorąc pod uwagę każde czasopismo z osobna, odsetekbadanych czytających je tylko online wahał się od 65 do 96procent.
Z badania wynika, że mężczyźni w większym stopniu niż kobietypreferują czytanie czasopism tylko w Internecie (90 do 83procent).
Z kolei niewielkie różnice wystąpiły między skłonnościąstarszych i młodszych czytelników do przeglądania internetowychserwisów czasopism. 82 procent osób w wieku od 18 do 44 lat czytaczasopisma tylko online, podczas gdy u osób powyżej 44. roku życiawskaźnik ten wynosi 85 procent.
Dołącz do dyskusji: Czytelnikom czasopism wystarcza Internet