Cukier Królewski
Firma Südzucker Polska wprowadza na polski rynek cukier trzcinowy i cukier kandyz pod marką Cukier Królewski. Wprowadzeniu nowych produktów towarzyszy kampania reklamowa oraz kampania PR cukru trzcinowego i kandyzu
Strategię i kreację całej kampanii przygotowała firma Han Galee z Krakowa.
Kampania reklamowa prowadzona jest pod hasłem "Poczujesz różnicę...", a kierowana głównie do kobiet młodych i w średnim wieku, eksperymentujących w kuchni, otwartych, poszukujących nowych smaków i potraw, podążających za modą i nowinkami. Efekty kampanii widoczne są w prasie i internecie oraz w punktach sprzedaży.
Strategię i kreację całej kampanii przygotowała firma Han Galee z Krakowa, która odpowiada również za projekt opakowań, dobór mediów, przygotowanie materiałów POS oraz serwisu internetowego poświęconego dwóm nowym produktom.
Kampanii reklamowej towarzyszą działania public relations w prasie ogólnopolskiej i regionalnej - przygotowane we współpracy z Han Galee i prowadzone przez Agencję PR Open Media z Krakowa. Kampania edukacyjna kładzie nacisk na walory smakowe cukru trzcinowego i kandyzu oraz na zastosowanie obu cukrów.
Na potrzeby kampanii powstały serie przepisów przygotowane przez panią Martę Gessler, w których cukry pokazane są zarówno jako składnik deserów czy drinków jak i dań głównych. Poza skorzystaniem z przepisów czytelniczki mogą wziąć udział w konkursach organizowanych w prasie, w których nagrodami są ręcznie malowane cukiernice. Działania PR nie pomijają też prasy branżowej poświęconej handlowi oraz gastronomii.
Dołącz do dyskusji: Cukier Królewski