Codziennie pod opieką witamin
Pierwsza prasowa kampania preparatów Multivitamol
W październiku firma Natur Produkt Zdrovit rozpoczęła prasową kampanię reklamową serii preparatów witaminowo-mineralnych dla dzieci MULTIVITAMOL. Prowadzona jest pod hasłem "Codziennie pod opieką witamin". Jej celem jest przedstawienie nowego wizerunku syropu Multivitamol, poinformowanie o nowym preparacie w serii - saszetkach Multivitamol 4+ i promocji konsumenckiej.
Kampania prasowa syropów Multivitamol, skierowana do rodziców dzieci powyżej 1 roku życia, jest prowadzona w miesięcznikach Mamo to ja, Mam dziecko, Dziecko. Zaś saszetki Multivitamol 4+ są wspierane reklamami prasowymi i artykułami sponsorowanymi w tygodniku Tina i miesięcznikach Uśmiech Rodziców i Rytmy Zdrowia. Oba produkty zostały zgłoszone do konkursu Super Produkt 2004 pisma Mam dziecko.
Dzieci i ich rodzice będą mogli wziąć również udział w trwającej od października do grudnia zabawie Zdobywaj nagrody. Wystarczy przesłać kupon z 2 kodami kreskowymi z opakowań Multivitamol 4+. Co miesiąc pierwsze 200 osób otrzyma atrakcyjne nagrody - odtwarzacze CD z minikaraoke i plecaki. Zaś wszyscy uczestnicy konkursu zeszyty do kolorowania. Akcja została ogłoszona w miesięcznikach cieszących się dużą popularnością wśród dzieci w wieku przedszkolnym - Kubuś Puchatek, Księżniczka, Komputerowa Gratka. Do pism zostały dołączone ulotki informujące o produkcie i konkursie wraz z próbkami preparatu. Ponadto przedszkolaki otrzymają je wraz miesięcznikiem Uśmiech Rodziców. Dodatkowo reklama konkursowa z kuponem zostanie zamieszczona w Tinie i Rytmach Zdrowia.
Hasło kampanii "Codziennie pod opieką witamin" podkreśla znaczenie witamin i minerałów w codziennej diecie dzieci. Choć potrzebne w niewielkich dawkach, są niezbędne dla prawidłowego rozwoju, wzrostu i dobrego samopoczucie. Hasło zostało zilustrowane w reklamach prasowych wspólną radosną zabawą dzieci z sympatycznym opiekunem - postacią z opakowań preparatów. Ponadto w artykułach i materiałach promocyjnych rodzice będą mogli zapoznać się z opinią eksperta dr Piotra Albrechta z Kliniki Gastroenterologii i Żywienia Dzieci.
Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy Natur Produkt Zdrovit we współpracy z agencją reklamową CB4 Promocja.
Dołącz do dyskusji: Codziennie pod opieką witamin