Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w październiku 2007sprzedaż ogółem na poziomie 87 068 egz. (111 151 egz. wanalogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDPna temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyznopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) -83 913 egz. (wzrost o 58 proc.), na trzecim "Men's Health Polska"(Men's Health Polska) - 70 596 egz. (wzrost o 9,7 proc.) a naczwartym magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 68 666 egz. (wzrost o2,5 proc.).
październik |
| 2007 | 2006 |
ZKDP | Sprzedażogólem |
CKM | 87068 | 111151 |
Playboy | 83913 | 52935 |
Men's HealthPolska | 70596 | 64336 |
Logo | 68666 | 66934 |
2007 |
| październik | wrzesień |
ZKDP | Sprzedażogólem |
CKM | 87068 | 91301 |
Playboy | 83913 | 59984 |
Men's HealthPolska | 70596 | 71066 |
Logo | 68666 | 63062 |
W październiku 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 41 688 egz.(w analogicznym okresie 2006 roku - 35 458 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 850 egz. (rokwcześniej 29 072 egz.).
październik |
| 2007 | 2006 |
ZKDP | Sprzedażogólem |
Forbes | 41688 | 35458 |
Manager Magazin | 28850 | 29072 |
2007 |
| październik | wrzesień |
ZKDP | Sprzedażogólem |
Forbes | 41688 | 34738 |
Manager Magazin | 28850 | 29827 |
Dołącz do dyskusji: CKM liderem, zyskuje Playboy i Forbes