Chronos i Top Class w portfolio Ad Meritum
Od sierpnia w pakiecie pism prestiżowych Ad Meritum pojawiły się dwa nowe tytuły "Chronos" i "Top Class" (Wydawnictwo Unit sp. z o.o.).
Ad Meritum zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów oraz współpracą z domami mediowymi. Za sprzedaż reklam odpowiadać będzie Aneta Chrzanowska - kierownik sprzedaży pism prestiżowych (m.in.: Magazyn Wino, Nurkowanie, Magazyn Golf, Fashion).
"Chronos" ukazuje się na rynku od 2004 roku, jako kwartalnik w nakładzie 10 000 egz., zaś katalog (wydawany raz w roku) w 15 000 egz. Magazyn jest jedynym w Polsce tytułem dla konsumentów poświęconym zegarkom. Prezentuje najnowsze modele i testy luksusowych czasomierzy.
"Top Class" (nakład 15 000 egz.) na rynku od 1997 roku to luksusowy magazyn kierowany do polskich elit, ludzi ceniących przedmioty piękne i luksusowe. Pismo dystrybuowane jest w salonach prasowych, podczas zamkniętych imprez biznesowych, restauracjach, butikach, klubach sportowych, hotelach.
Dołącz do dyskusji: Chronos i Top Class w portfolio Ad Meritum