„Chcieć to móc!” - Otylia Jędrzejczak i Zelmer promują zdrowy styl życia
Marka Zelmer (produkowana przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) wraz z Fundacją Otylii Jędrzejczak rozpoczynają ogólnopolski projekt edukacyjny Otylia Swim Tour. Jego głównym zadaniem jest promowanie aktywnego i zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży.
Otylia Jędrzejczak we wspólnych działaniach z Zelmerem będzie motywować i zachęcać młodych ludzi do sportu i prowadzenia zdrowego stylu życia.
- Zdrowa dieta, aktywność fizyczna czy podejmowanie wyzwań nie tylko dotyczących obowiązków domowych, to ważne punkty odniesienia w nowej strategii marki Zelmer, która pod hasłem „Chcieć to móc” udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych, trzeba tylko chcieć. Naturalną więc była dla nas decyzja o zaangażowaniu się w projekt Otylia Swim Tour, który zachęca do podejmowania wyzwań i stawiania czoła własnym ograniczeniom - wyjaśnia Małgorzata Godlewska, brand manager marki Zelmer w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.
W ramach trwającej kilka miesięcy akcji organizowane będą warsztaty dla uczniów w wieku od 9 do 14 roku życia. W każdym z sześciu spotkań w wybranych miastach (Katowicach, Łodzi, Opolu, Elblągu, Piasecznie i Rudzie Śląskiej) weźmie udział stu młodych zawodników, ich rodzice oraz nauczyciele i trenerzy. Dla dzieci zajęcia praktyczne na pływalni oraz sali gimnastycznej poprowadzą wraz z Otylią Jędrzejczak obecni reprezentanci Polski w pływaniu.
Otylia Swim Tour będzie zachęcać do aktywności sportowej także użytkowników internetu. W tym celu uruchomiono serwis fitmapy.pl - każde miasto-gospodarz wydarzenia będzie współtwórcą wirtualnej mapy miejsc, w których można aktywnie spędzić czas.
Projekt promowany będzie w mediach społecznościowych - na Facebooku (Fundacja Otylii oraz Zelmer) i Instagramie (Otylia Swim Tour i Zelmer) - oraz w komunikacji PR. Patronat honorowy nad akcją sprawuje Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz PKOl.
Dołącz do dyskusji: „Chcieć to móc!” - Otylia Jędrzejczak i Zelmer promują zdrowy styl życia