Cenomiania w Fashion House Outlet Centre
Nowy 2006 rok zaczyna się w gdańskim Fashion House Outlet Centre od mocnego uderzenia.
Pomimo, iż w centrum tym oferowane są przez cały rok najwyższej jakości produkty znanych światowych i polskich marek, po cenach obniżonych o 30-70% to właśnie rozpoczęła się akcja pod hasłem „CENOMANIA”, dzięki której ceny zostaną jeszcze bardziej obniżone - czytamy w komunikacie.
Cenomania trwać będzie do końca stycznia i obejmie wybrane artykuły oferowane w centrum. Klienci mogą liczyć, na dodatkową obniżkę od kilku do nawet kilkudziesięciu procent od i tak już obniżonych cen. Oznacza to, że w ramach Cenomanii klienci skorzystają podwójnie. Powszechne zjawisko przeceniania towarów przed pojawieniem się nowych kolekcji stosowane jest już przez większość punktów handlowych. Wyprzedaże obejmują zazwyczaj znaczną część oferowanych kolekcji i polegają na przecenianiu pełnowartościowych towarów o 50 – 70 %.
Mieszkańcy Trójmiasta dowiedzą się o akcji z billboardów, prasy, spotów radiowych oraz akcji ulotkowej.
Dołącz do dyskusji: Cenomiania w Fashion House Outlet Centre