SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W czerwcu w TVN najdroższe „Uwaga Koronawirus” i „Kuchenne rewolucje”

W opublikowanej przez TVN Media ofercie handlowej na czerwiec br. najdroższe reklamy emitowane będą przy programach „Uwaga Koronawirus” i „Kuchenne rewolucje”. Kosztują ponad 60 tys. zł za 30-sek. spot.

66,8 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) kosztuje reklama przy programie „Uwaga Koronawirus”, emitowanym zaraz po wieczornych „Faktach” w niedzielę. W dni robocze cena jest niższa o 3 tys. zł i wynosi 63,8 tys. zł.

Na 64 tys. zł wyceniono z kolei spot przy „Kuchennych rewolucjach” (w związku z pandemią koronawirusa TVN emituje powtórki poprzednich sezonów tego programu).

Najdroższy spot przy „Faktach” kosztuje 56,4 tys. zł w dni powszednie i 56,3 tys. zł w niedziele.
Reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się w bloku przy serwisie sportowym zapłacą 52,5 tys. zł w dni robocze i 51,5 tys. zł w niedzielny wieczór. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 49,9 tys. zł i 44,1 tys. zł.

W poniedziałki wieczorem TVN emituje znany z anteny TTV program „Down the road – zespół w trasie”. Spot przy nim kosztuje 54,7 tys. zł. Z kolei za reklamę przy teleturnieju „Milionerzy”, który pokazywany jest w miejsce serialu „Na Wspólnej” w dni powszednie trzeba zapłacić 46,5 tys. zł.

TVN Media opublikowało cennik na czerwiec równolegle z BR TVP.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: W czerwcu w TVN najdroższe „Uwaga Koronawirus” i „Kuchenne rewolucje”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl