Carrefour wprowadza opcję zakupów w aplikacji z dostawą tego samego dnia
Klienci sieci hipermarketów Carrefour mogą robić zakupy za pomocą aplikacji Mój Carrefour. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone tego samego dnia. Firma udostępniła także formę obioru zakupów Carrefour Drive, pozwalająca od razu zapakować je do samochodu.
Carrefour Polska rozszerzył funkcjonalność swojej aplikacji mobilnej o m-commerce. Klienci z zainstalowaną jej najnowszą wersją mogą skorzystać z opcji „mCarrefour” do zrobienia zakupów. W ten sposób można kupić artykuły spożywcze oraz wybrane produkty przemysłowe. Usługa jest obecnie dostępna wyłącznie w Warszawie.
- Oferta naszych sklepów internetowych była do tej pory dostępna na urządzeniach mobilnych tylko przez przeglądarkę internetową. Teraz wprowadzamy ją bezpośrednio do naszej aplikacji mobilnej, tworząc z niej referencyjne, omnikanałowe środowisko zakupowe. Jednocześnie w ten sposób chcemy zachęcić do zakupów internetowych osoby, które nie korzystały do tej pory z tej usługi - powiedziała Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce Carrefour Polska.
Zakupy zamówione w aplikacji do godziny 16:00 zostaną dostarczone do domu klienta jeszcze tego samego lub kolejnego dnia, w zależności od wyboru klienta. Klientom robiącym w ten sposób zakupy o wartości powyżej 120 złotych przysługuje darmowa dostawa. Poniżej tej kwoty koszt dostawy wynosi 19,90 zł. Aplikacja Mój Carrefour jest dostępna na urządzania z systemem operacyjnym iOS i Android.
Carrefour wprowadził nową formę odbioru zakupów - Carrefour Drive. Jest dostępny dla klientów, którzy chcą odebrać zakupy osobiście w warszawskim centrum handlowym Atrium Targówek. Zamówienie można odebrać w punkcie odbioru Drive, gdzie klient zajmuje jedno z oznaczonych stanowisk parkingowych, na które pracownik Carrefour dostarcza klientowi zamówione produkty.
Zakupy spożywcze można odebrać w jednym z 26 Coolomatów na terenie Warszawy, za pośrednictwem kuriera lub w Punkcie Obsługi Klienta w wybranym hiper- lub supermarkecie Carrefour na terenie całego kraju.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Dołącz do dyskusji: Carrefour wprowadza opcję zakupów w aplikacji z dostawą tego samego dnia