Cannes Lions: drugie Lwy dla Cheil Polska, kolejne polskie nominacje
Na festiwalu reklamowym Cannes Lions agencja Walk Creative otrzymała nominację w kategorii Design, a 180heartbeats + Jung von Matt w kategorii Cyber. Drugą nagrodę za akcję „Bardzo dobre maniery” zdobyła agencja Cheil Polska.
W poniedziałek za akcję „Bardzo dobre maniery” przyznane zostały Brązowe Lwy w kategorii PR, a we wtorek - Srebrne Lwy w kategorii Media. Przypomnijmy, że w ramach akcji zachęcano klientów restauracji, żeby po skończeniu posiłku układali sztućce na talerzu w znak krzyża. Ma być znakiem dla obsługi lokalu, żeby do rachunku doliczyła 5 zł, które zostaną przekazane na pomoc dzieciom niejadającym codziennie ciepłych posiłków (zobacz szczegółowy opis kampanii).
Walk Creative została nominowana za projekt identyfikacji marki Human to Business.
Z kolei 180heartbeats + Jung von Matt znalazła się na shortliście za internetową kampanię „Game is not over” promującą napój energetyczny Tiger (produkowany przez Maspex Wadowice).
Na tegorocznym festiwalu Cannes Lions polskie agencje zdobyły jak na razie dwie nagrody: Srebrne Lwy otrzymała Ogilvy & Mather za kampanię „Język polski jest ą ę”, a Brązowe Lwy - Cheil Polska za akcję „Bardzo dobre maniery” (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: drugie Lwy dla Cheil Polska, kolejne polskie nominacje