Budżet Zentivy w Polsce
MPG Media Planning i MPG Media Contacts wygrywają budżet Zentivy w Polsce
MPG wygrało mediowy budżet Zentiva - nowej firmy powstałej z połączenia dwóch największych producentów leków z Czech i Słowacji.
Zwycięstwo MPG w przetargu ma charakter międzynarodowy jednak w ramach przetargu każdy z rynków na jakich MPG będzie obsługiwał Zentivę (oprócz Polski: Czechy, Słowacja, Estonia, Litwa, Łotwa, Ukraina i Rosja) musiał wykazać swoją konkurencyjność w obsłudze budżetu. Koordynacja obsługi Zentivy realizowana będzie poprzez MPG Medea z Pragi.
"Wygranie budżetu Zentivy jest ważnym sukcesem w działalności MPG w regionie Europy Środkowo-Wschodniej zwłaszcza, że jest to kolejny przetarg, w którym MPG skutecznie wygrywa poprzez swoją unikalną metodologię pracy 'Catalyst' oraz inne, jednolite narzędzia stosowane w ramach całej struktury MPG."- powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG Poland.
Dołącz do dyskusji: Budżet Zentivy w Polsce