British Airways z niecodzienną instalacją zachęca do latania (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa brytyjskiego przewoźnika, promująca loty w okresie Bożego Narodzenia. Za kreację odpowiada agencja Ogilvy 12th Floor.
W Londynie, w pobliżu Piccadilly Circus i Chiswick, pojawił się interaktywny bilboard, którego bohaterami są dzieci. W momencie przelotu samolotu nad instalacją, pojawia się informacja o destynacji lotu wraz z numerem rejsu. Jest to możliwe, gdyż dane z pokładu samolotu przekazywane są bezpośrednio do oprogramowania dedykowanego instalacji. Dziecko podąża za ukazującymi się informacjami i wskazuje palcem maszynę na niebie.
Dodatkowo na bilboardzie ukażą się informacje o przewidywanym pułapie chmur podczas lotu czy temperaturze spodziewanej w danym regionie. Miejsca docelowe pojawiające się na instalacji mogą być również natychmiast aktualizowane, w zależności od zmieniających się tras.
Celem kampanii brytyjskiego przewoźnika jest uświadomienie potencjalnym pasażerom jak magiczną czynnością jest lot samolotem.
- Latanie jest niesamowitym i niezapomnianym wrażeniem. Chcemy o tym przypomnieć naszym klientom - powiedział Richard Tams, szef sprzedaży British Airways w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Za kreację odpowiada agencja Ogilvy 12th Floor.
British Airways istnieje od 1974 roku. Obecnie we flocie posiada 236 samolotów obsługujących 169 tras. Niedawno firma ogłosiła, że jest zainteresowana zakupem Polskich Linii Lotniczych LOT (więcej na temat).
Dołącz do dyskusji: British Airways z niecodzienną instalacją zachęca do latania (wideo)