„Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, tylko „Fun Club” na plusie
W lipcu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych utrzymał się dwutygodnik „Bravo”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł miesięcznik „Fun Club”, a najwięcej straciło „Bravo Girl”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2013 roku wyniosła 157 881 egz. W porównaniu do lipca 2012 roku pismo zanotowało spadek wynoszący 17,04 proc.
Z czwartego na drugie miejsce awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 10,05 proc. do poziomu 82 728 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Ostatnią lokatę podium zajął, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 17,21 proc. do 77 083 egz.
Natomiast z drugiego na czwarte miejsce spadł „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,31 proc. i wyniosła 67 661 egz.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
157 881 |
190 300 |
Fun Club |
82 728 |
75 172 |
Twist |
77 083 |
93 109 |
Bravo Girl |
67 661 |
97 095 |
W lipcu 2013 roku w porównaniu do czerwca 2013 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Twist” - było to 29,03 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
157 881 |
152 879 |
Fun Club |
82 728 |
79 942 |
Twist |
77 083 |
59 740 |
Bravo Girl |
67 661 |
58 046 |
Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, tylko „Fun Club” na plusie