BoboVita: Baw się kolorami, ciesz się nagrodami!
Pod hasłem „Baw się kolorami, ciesz się nagrodami!” rusza promocja posiłków BoboVita w słoiczkach. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, internecie, prasie i punktach sprzedaży.
W startującej właśnie promocja posiłków BoboVita w słoiczkach należy zebrać pięć nakrętek z tych produktów i wysłać je wraz z kuponem. W akcji do wygrania są vouchery podróżne, zestawy klocków Lego, ręczniki z kapturem dla dzieci oraz nagroda główna – 100 tys. zł. W ramach promocji – zaplanowanej pod hasłem „Baw się kolorami, ciesz się nagrodami!” do 18 lipca – w serwisie internetowym bobovita.com.pl udostępniono edukacyjną grę logiczną, która ułatwia rodzicom zapamiętanie kodów symboli i kolorów znajdujących się na nakrętkach produktów BoboVita. Podstronę zaprojektowała agencja OS3 multimedia
Ponadto promocję od 26 kwietnia wspierają działania reklamowe w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4 czy Mini Mini), prasie, internecie, punktach sprzedaży oraz w ramach direct mailingu. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja reklamowa Arip Next, planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe Mediacom (media tradycyjne) i ACR (internet), a działania public relations prowadzi agencja Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: BoboVita: Baw się kolorami, ciesz się nagrodami!