BMW Aftersales reklamowane hasłem „Cofnij czas”
„Cofnij Czas” to motyw przewodni najnowszej kampanii BMW Aftersales (BMW Group Polska). Kreację, produkcję oraz strategię komunikacji na lokalny rynek w całości przygotowała należąca do Group One agencja Change Serviceplan, przy współpracy Media Ready.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości wysokiej jakości i obsługi autoryzowanych serwisów BMW oraz usługi BMW Assistance.
Spot reklamowy pokazuje z bliska rzemieślniczą pracę specjalistów autoryzowanych serwisów BMW, ekspertów w dziedzinie blacharstwa i lakiernictwa. - W najnowszej kampanii prezentujemy zarówno kompleksowość, jak i niepowtarzalną jakość serwisowania samochodu w ASO - mówi Joanna Ogórek, aftersales marketing coordinator w BMW Group Polska.
Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa bmwaftersales.pl, która przedstawia tematykę serwisu blacharsko-lakierniczego samochodu. W najbliższej przyszłości, strona ta stanie się HUB'em komunikacyjnym dla wszystkich usług posprzedażowych BMW w Polsce.
„Cofnij czas” to już druga, po „Czysta radość z jazdy”, produkcja zrealizowana lokalnie w ramach współpracy Change Serviceplan z BMW Aftersales. Kampania jest prowadzona w internecie i social mediach.
Powstały w jej ramach spot wyprodukowała w całości Media Ready, spółka należąca również do Group One. Reżyserem spotu jest Rafał Górski a operatorem Paweł Kucharczyk. Spot wideo jest emitowany w internecie od 6 sierpnia. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: BMW Aftersales reklamowane hasłem „Cofnij czas”