Błyśnij z Michałkami Zamkowymi z Wawelu
Agencja reklamowa Esense przygotowała promocyjną kampanię dla Michałków Zamkowych z Wawelu.
Celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży produktu oraz jednoczesna budowa wizerunku nowoczesnej, bezpretensjonalnej i wesołej marki słodyczy.
Jednocześnie służy ona umocnieniu wizerunku firmy Wawel jako producenta najlepszych na rynku Michałków - komentuje Marek Juraniec, Dyr. marketingu.
Czas trwania promocji obejmuje okres od 1 lutego do 31 marca 2005 roku.
Zasady promocji są proste, każdy z 5000 osób, które w trakcie trwania każdego z miesięcy trwania promocji ( luty, marzec ) prześle pod wskazany adres kod kreskowy z 500 g opakowania po Michałkach Zamkowych lub 2 kody z opakowań 250g albo 30 papierków - sreberek po cukierkach i uzupełni zdanie Michałki Zamkowe z Wawelu to… otrzyma modny, srebrny bezrękawnik.
Spośród wszystkich osób biorących udział w promocji jury wybierze autora najciekawszej sentencji i przyzna nagrodę główną "srebrną Toyotę Yaris".
Spot będzie emitowany od 27.01.05 - 31.03.05 w stacjach: TVP1 i TVP2 oraz w TVN,TVN7,TVN 24, TV4, Tele 5.
Przedstawiciele Klienta:
Menadżer ds. marketingu - Dorota Piwowarska
Dyr. Marketingu - Marek Juraniec
Przedstawiciele domu produkcyjnego:
Reżyser : Piotr Rzepliński
Operator : Witek Płuciennik
Post produkcja : Badi Badi
Przedstawiciele Agencji:
Art. Director : Konrad Mantur
Copywriter : Grzegoś Lipka
Account Manager : Karolina Łappo
Dyrektor Kreatywny : Piotr Soszyński
Dołącz do dyskusji: Błyśnij z Michałkami Zamkowymi z Wawelu