“Bloomberg Businessweek Polska” będzie kosztować 8 zł
Dwutygodnik ekonomiczny “Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group), którego pierwszy numer ukaże się 19 września br., będzie kosztować 8 zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze wydanie polskiej edycji międzynarodowego tytułu ukaże się w liczbie 68 stron i w nakładzie 50 tys. egz. Wydawca poza sprzedażą kioskową oferuje też prenumeratę “Bloomberg Businessweek Polska” w czterech opcjach: kwartalną za 56 zł, półroczną za 104 zł, roczną (195 zł) oraz dwuletnią (364 zł). Dostępna jest też opcja prenumeraty w pakiecie wraz z newsletterem businesstoday.pl w cenach od 148,5 zł (kwartalna) do 544 zł (dwuletnia).
7 września br. też w nakładzie 50 tys. ukazało się zerowe wydanie magazynu, które nie znajduje się w sprzedaży - numer dystrybuowany był na Forum Ekonomicznym w Krynicy, a także wysłany został do osób, które zarejestrowały się w bazie BBWP. Wydanie to jest personalizowane, co oznacza, że większość odbiorców otrzymała dwutygodnik ze swoim nazwiskiem na okładce, a niektórzy również ze swoim zdjęciem. Osoby z bazy BBWP dostaną za darmo również pierwszy numer pisma.
Redaktorem naczelnym “Bloomberg Businessweek Polska” jest Michał Kobosko. Docelowo wydawca chce przekształcić tytuł w tygodnik.
Dołącz do dyskusji: “Bloomberg Businessweek Polska” będzie kosztować 8 zł