„Blondynka” z Joanną Moro pokonała konkurencję. W planach czwarta seria
Trzecią serię „Blondynki” oglądało średnio 3,15 mln osób. TVP1 w czasie nadawania serialu była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie 16-49 zajęła dopiero trzecie miejsce. Przychody reklamowe wyniosły 11,4 mln zł.
„Blondynka 3” nadawana była w Jedynce w niedziele o godz. 20.25, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Odcinki serialu śledziło średnio 3,15 mln osób, co dało Jedynce 18,33 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 10,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, emitowana w analogicznym okresie ub.r. w tym samym paśmie druga seria „Blondynki”, miała nieco więcej widzów. Oglądało ją średnio 3,17 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 19,31 proc. i 12,59 proc. (więcej na ten temat).
Najwięcej oglądających w trzecim sezonie zgromadził odcinek serialu nadany 19 października br. Obejrzało go 3,54 mln widzów.
Top odcinki „Blondynki”
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR% |
19-10-2014 |
3 538 090 |
20,88% |
26-10-2014 |
3 520 936 |
20,96% |
23-11-2014 |
3 485 470 |
19,69% |
W czasie emisji „Blondynki 3” Jedynka była liderem rynku telewizyjnego w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący wówczas głównie talent-show „Tylko muzykę”, a także m.in. mecz siatkówki, co dało tej stacji 15,28 proc. udziału. Trzeci był TVN („MasterChef”, „Lekarze”; 14,97 proc.) i TVP2 („Kabaretowa scena Dwójki”; 6,09 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej TVP1 zajęła trzecią pozycję w rynku, przegrywając z TVN i Polsatem. Słabiej od Jedynki wypadła tylko Dwójka.
Widownia serialu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR% |
SHR% |
TVP1 - Blondynka |
3 145 892 |
18,33% |
10,21% |
Polsat |
2 622 457 |
15,28% |
16,68% |
TVN |
2 570 467 |
14,97% |
18,65% |
TVP2 |
1 046 060 |
6,09% |
6,25% |
Wpływy reklamowe z 13 odcinków trzeciej edycji serialu wyniosły 11,42 mln zł, podczas gdy druga przyniosła z reklam 11,87 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Blondynka” to opowieść o losach atrakcyjnej pani weterynarz dr Sylwii Kubus, która mieszka we wsi Majaki. W trzeciej serii w główną rolę wcieliła się Joanna Moro.
Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1, podkreśla, że stacja jest zadowolona z wyników oglądalności „Blondynki 3”. - Mam nadzieję, że będzie kontynuacja serialu - mówi Wirtualnemedia.pl Radziszewski. Prace nad scenariuszami czwartej serii już trwają - piszą je Andrzej Mularczyk i Przemysław Nowakowski. Nowy sezon może trafić na antenę TVP1 najwcześniej jesienią 2015 roku.
Dołącz do dyskusji: „Blondynka” z Joanną Moro pokonała konkurencję. W planach czwarta seria