Biedronka wprowadza nową markę własną Baitz. Promują ją influencerzy
Sieć dyskontów Biedronka wprowadziła do sklepów produkty nowej marki własnej Baitz, która skierowana jest do pokolenia Z. Towarzyszy jej kampania promocyjna pod hasłem „Żyj po swojemu”. W jej ramach influencerzy dzielą się swoimi największymi pasjami, pokazując przy tym nowe przekąski od Baitz.
Biedronka wykorzystała wizerunki znanych i rozpoznawalnych przez pokolenie Z, czyli 20-latków i nastolatków, twórców internetowych, wychodząc tym samym do młodszych konsumentów, dla których kreatywność i innowacyjność są niezwykle ważne. Dlatego materiały przygotowane przez twórców, którzy zgodnie z hasłem kampanii pokazują „kawałek swojego życia”, są pełne pasji i kolorytu, tak jak nowe przekąski od Baitz - podano w komunikacie.
Wśród zaproszonych do kampanii 11 influencerów znaleźli się m.in. znana tiktokerka kameleMONA, która dzieli się ze obserwatorami pasją do szycia i konstruowania, malarz i fotograf Robert Mainka, iluzjonista Maciej Piskorz znany szerszej jako poka_sztuczke, szachista i przedsiębiorca Michał Kanarkiewicz, artystka ivoadventures czy kucharz i miłośnik kuchennych eksperymentów tworzący na TikToku pod nazwą themararek. Kampania z obecnością influencerów odbywa się głównie na profilach twórców na TikToku. Każdy z nich nawiązuje w swoich materiałach do innych pasji.
- Nasza nowa marka Baitz jest skierowana do ludzi młodych, dynamicznych i nieszablonowych, którzy między jedną a drugą aktywnością, lubią coś szybko przekąsić. Energia i nowoczesność i nonszalancja – to cechy, na których opiera się nowa marka własna Biedronki – Baitz - mówi Marta Kostek, menedżerka ds. rozwoju marki w sieci Biedronka.
- Nowoczesny design nawiązuje do estetyki mediów społecznościowych - odważne kolory, dynamicznie przechodzące w kolejne, rozmazane fotografie nawiązujące do najpopularniejszych, wykorzystywanych filtrów do obróbki zdjęć. Bawimy się też logotypem – na każdym produkcie jest on unikalny i odmienny, tym samym podkreślając swobodę młodych ludzi i świadome łamanie konwencji w celu tworzenia własnego, niepowtarzalnego stylu. Sama nazwa Baitz to też puszczenie oka do naszych klientów, ponieważ może być ona interpretowana na wiele sposobów - dodaje Patryk Hubala, starszy specjalista ds. marki w sieci Biedronka.
W asortymencie marki Baitz znajdą się czekoladowe przekąski w różnych wariantach, które warto mieć przy sobie, aby zaspokoić niespodziewany głód. Dostępne są czekosandwiche - chrupiące herbatniki przełożone kremowym nadzieniem z mlecznej czekolady (5,99 zł/szt.), crispy ciasteczka z nadzieniem z orzechów laskowych (7,99 zł/szt.), cocoa rogal - rogalik z nadzieniem kakaowym (1,99 zł/szt.), wanilia cookiez - delikatne ciastka z kremem waniliowym i w powłoce z mlecznej czekolady (12,94 zł/szt.).
Produkty Baitz znajdują się m.in. w torebkach typu Open - Close, które pozwalają na wielokrotne korzystanie z przekąsek, bez ryzyka rozsypania się ich w torbie lub są pakowane osobno, umożliwiając zabranie ze sobą tylko kilku sztuk z całej paczki lub podzielenia się nimi z przyjaciółmi.
Najnowsza oferta Biedronki jest dostępna w sprzedaży we wszystkich sklepach sieci Biedronka w Polsce, a kampania promująca markę Baitz potrwa do 6 sierpnia 2023 r.
W drugim kwartale br. przychody sprzedażowe sieci Biedronka zwiększyły się o 23,1 proc. do 5,47 mld euro, a w złotych wzrost wyniósł 20,3 proc. Na koniec czerwca br. sieć liczyła 3 432 sklepy.
Dołącz do dyskusji: Biedronka wprowadza nową markę własną Baitz. Promują ją influencerzy