SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Beyoncé i Jay-Z zainspirowani filmem "Touki Bouki" z lat 70. do promocji trasy koncertowej

Beyoncé i Jay-Z skorzystali z filmu "Touki Bouki" by stworzyć klip zapowiadający trasę koncertową.

Przy okazji ogłoszenia trasy koncertowej Beyoncé i Jay-Z opublikowali klip, w którym pojawiają się na motocyklu. Motor ozdobiony jest wspaniałym byczym porożem. Ujęcie to i jednocześnie zdjęcie promujące całą trasę nawiązuje do senegalskiego filmu "Touki Bouki" z 1973 roku.

"Touki Bouki" można przetłumaczyć na "hiena na gigancie". Bohaterowie filmu Djibrila Diopa Mambéty'ego, Mory i Anta, poznają się w stolicy Senegalu, Dakarze. Ich marzeniem jest wyjechać do Paryża, ale zdobycie pieniędzy bilet na statek nie będzie łatwe. Film w którym główne role zagrali Mareme Niang i Magaye Niang kosztował 30 tysięcy dolarów.

Beyoncé i Jay-Z zagrają 30 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie. Koncert będzie częścią trasy "On the Run 2". Twórcy właśnie ogłosili 36 dat w Europie i Stanach Zjednoczonych. Tournée rozpoczyna się 6 czerwca w Cardiff w Walii, a skończy 2 października w kanadyjskim Vancouver. Bilety powinny być dostępne od 19 marca.

Jay-Z to jeden z popularniejszych hiphopowych artystów. Trzy albumy nowojorczyka - "Reasonable Doubt" (1996), "The Blueprint" (2001) i "The Black Album" (2003) - uważane są za kluczowe dla gatunku. Magazyn "Rolling Stone" zamieścił go na 88. miejscu w rankingu 100 największych artystów wszech czasów. Ostatnio Amerykanin zajęty jest też produkcją filmów i dokumentów.

Beyoncé karierę zaczynała jako członkini żeńskiej grupy R&B, Destiny's Child. Od 2003 roku działa na własny rachunek i jest dziś jedną z najpopularniejszych, najbardziej wpływowych gwiazd popu/R&B. Na koncie ma 6 studyjnych albumów, z których ostatni to "Lemonade" z 2016 roku. W ciągu blisko 20 lat na scenie Amerykanka sprzedała ponad 100 milionów płyt jako solistka i 60 milionów z Destiny's Child.

Dołącz do dyskusji: Beyoncé i Jay-Z zainspirowani filmem "Touki Bouki" z lat 70. do promocji trasy koncertowej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
test
Polski dzień radia reklamuje się angielskim sloganem?
Kolonia, naprawdę kolonia.
Sorry - bantustan.

Kompleksy potomków mieszkańców czworaków. Brajany, Dżesiki i Alany - trzęsą w mediach.


Raczej kompleksy "polaczkowa", któremu się wydaje, że Polska jest najważniejsza na świecie, wszyscy powinni bić pokłony, polski powinien stać sie jezykiem europejskim, miedzynarodowym, Unia Europejska nie istnieje, a ich znajomość języka angielskiego sprowadza się do powiedzenia: I am, You are, fuck you.
0 0
odpowiedź
User
fdsfs
Trzeba by odliczyć czas dla tych właśnie aplikacji radiowych i dla stron pocztowych, które ludzie mogą mieć otwarte w tle cały czas, gdy siedzą na kompie. Bo to zakłamuje rzeczywistość moim zdaniem.

jest liczony czas aktywny a nie otwarte zakładki więc spokojnie;)
0 0
odpowiedź