Ruszyły zgłoszenia do kategorii Best of Facebook przy konkursie KTR
Twórcy reklam zrealizowanych na Facebooku i Instagramie do 11 kwietnia mogą zgłaszać swoje produkcje do kategorii specjalnej konkursu KTR - Best of Facebook.
O wyróżnienie Best of Facebook mogą ubiegać się twórcy reklam realizowanych za pośrednictwem Facebooka i Instagramu między 18.03.2017 r. a 11.04.2018 r. Aplikować można za pośrednictwem strony internetowej konkursu KTR najpóźniej do 11 kwietnia. Zgłoszenia są bezpłatne. Nagrody zostaną przyznane na Gali KTR 2018.
Twórcy najlepszej z wyróżnionych kampanii otrzymają akredytacje wraz z przelotami i hotelem dla dwóch osób na Festiwal Cannes Lions. Twórcy pozostałych dwóch reklam na podium w nagrodę odwiedzą siedzibę Facebooka w Londynie.
Najlepsze kreacje wyłoni pięcioosobowe jury złożone z przedstawicieli Facebooka - Edyty Kotowicz, creative strategist, Roberta Olszewskiego, creative strategist, Pawła Panawy, client solutions managera oraz przewodniczących kategorii Communications KTR - Agnieszki Klimczak (J. Walter Thompson Group Poland) oraz Macieja Waligóry (DDB&tribal).
W ubiegłorocznej edycji konkursu w kategorii Best of Facebook nagrody specjalne otrzymali twórcy kampanii: „Lidl w social media" (VML dla Lidl), „Pastempomat" (Saatchi&Saatchi IS dla Dawida Podsiadło), „Make it #handible" (DDB&tribal dla Huawei) oraz „Powiem ci, co zrobisz" (180heartbeats + Jung v. Matt dla Aleo).
Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do kategorii Best of Facebook przy konkursie KTR