SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyły zgłoszenia do kategorii Best of Facebook przy konkursie KTR

Twórcy reklam zrealizowanych na Facebooku i Instagramie do 11 kwietnia mogą zgłaszać swoje produkcje do kategorii specjalnej konkursu KTR - Best of Facebook.

O wyróżnienie Best of Facebook mogą ubiegać się twórcy reklam realizowanych za pośrednictwem Facebooka i Instagramu między 18.03.2017 r. a 11.04.2018 r. Aplikować można za pośrednictwem strony internetowej konkursu KTR najpóźniej do 11 kwietnia. Zgłoszenia są bezpłatne. Nagrody zostaną przyznane na Gali KTR 2018.

Twórcy najlepszej z wyróżnionych kampanii otrzymają akredytacje wraz z przelotami i hotelem dla dwóch osób na Festiwal Cannes Lions. Twórcy pozostałych dwóch reklam na podium w nagrodę odwiedzą siedzibę Facebooka w Londynie.

Najlepsze kreacje wyłoni pięcioosobowe jury złożone z przedstawicieli Facebooka - Edyty Kotowicz, creative strategist, Roberta Olszewskiego, creative strategist, Pawła Panawy, client solutions managera oraz przewodniczących kategorii Communications KTR - Agnieszki Klimczak (J. Walter Thompson Group Poland) oraz Macieja Waligóry (DDB&tribal).

W ubiegłorocznej edycji konkursu w kategorii Best of Facebook nagrody specjalne otrzymali twórcy kampanii: „Lidl w social media" (VML dla Lidl), „Pastempomat" (Saatchi&Saatchi IS dla Dawida Podsiadło), „Make it #handible" (DDB&tribal dla Huawei) oraz „Powiem ci, co zrobisz" (180heartbeats + Jung v. Matt dla Aleo).

Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do kategorii Best of Facebook przy konkursie KTR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl