'Bank DOM - Hipoteki Po Prostu'
DougFaberFamily przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek bank DOM - Hipoteki Po Prostu
Trwa kampania wizerunkowa banku DOM - Hipoteki Po Prostu (oddział GetinBanku SA), specjalizującego się w kredytach hipotecznych. DFF odpowiada za kreację
i realizację kampanii po wygranym przetargu w marcu.
Kampania rozpoczęła się w drugiej połowie kwietnia 2005 roku. Realizowana jest w TV ogólnopolskiej (TVP 1 i 2, TVN, TVN7, TV4 i stacje niszowe), prasie (GW, Rzeczpospolita, Newsweek, Wprost) oraz internecie. Pomysł kreatywny bazuje na wyeksponowaniu problemów ludzi, którzy są w potrzebie zakupu, zmiany mieszkania bądź wpadli w kredytową pułapkę, więc nie wystarcza im pieniędzy na zaspokojenie podstawowych potrzeb. Sytuacje te ilustrują trzy spoty: "Pociąg", "Żarówka" i Mikser", w wersjach 15 i 30".
Film "Mikser" (załączony jako MPG) pierwotnie przygotowany wyłącznie na potrzeby marketingu wirusowego, ze względu na efekty i popularność jaką sobie szybko zdobył można zobaczyć również w TV (po godz. 21.00).
Celem kampanii jest budowanie świadomości nowej marki na rynku kredytów hipotecznych (obecnej od sierpnia 2004 roku) i uświadomienie konsumentom specyfiki tej kategorii usług bankowych. Dodatkowo w komunikacji bank chciał podkreślić elastyczność oferowanych produktów, dlatego też podkreślona została możliwość zaciągnięcia kredytu konsolidacyjnego, który pozwala w ramach kredytu hipotecznego łączyć wszystkie inne potrzeby czy zobowiązania finansowe. Z końcem ubiegłego roku bank DOM - Hipoteki Po Prostu odnotował jedną z największych dynamik sprzedaży (udzielił ponad 1000 kredytów).
Autorzy kampanii
Przedstawiciel klienta: Paweł Olewiński
Przedstawiciel agencji: Monika Mielczarczyk
Team kreatywny: Maciej Klimek, Rafał Ryś
Dyrektor kreatywny: Lechosław Kwiatkowski
Zdjęcia: Mikołaj Łebkowski
Reżyseria: Lechosław Kwiatkowski
Studio: BOB TV.
Dołącz do dyskusji: 'Bank DOM - Hipoteki Po Prostu'