SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Axel Springer Polska proponuje wydawcom usługi dystrybucyjne

Axel Springer Polska włącza do swojej oferty pełną obsługę procesu dystrybucji, w tym także prenumeraty i wsparcia w punktach sprzedaży prasy. Wydawca przygotował rozwiązania obejmujące obsługę od momentu opuszczenia przez produkt drukarni, po windykację należności.

Oferta skierowana jest do wszystkich wydawców prasy. Przed przystąpieniem do współpracy Axel Springer Polska proponuje audyt aktualnego systemu dystrybucji klienta. Po jego zbadaniu firma przedstawia całościową ofertę obejmującą analizy prognoz sprzedaży, prognozy nakładu, dyspozycję nakładem i kompleksową logistykę. Axel Springer Polska oferuje również przejęcie rozliczeń i windykacji należności, zarządzanie promocjami w POS i pełną obsługę prenumeraty.

- Na dojrzałych rynkach prasowych praktyka zlecania usług dystrybucyjnych zewnętrznym podmiotom jest dość powszechna - mówi Rafał Kamiński, dyrektor dystrybucji w Axel Springer Polska. - Wydawcy, szczególnie średnie i małe wydawnictwa, dążą do ograniczenia kosztów, dlatego zlecają dystrybucję pośrednikom. Axel Springer Polska dysponuje wieloletnim doświadczeniem i unikalnym know-how, dlatego nasza oferta idealnie trafia w oczekiwania rynku.

Oferta dotyczy kompleksowej dystrybucji tytułów prasowych, kolekcji wydawniczych i wydań specjalnych. Dostępna jest od września, a za jej sprzedaż odpowiada Dział Dystrybucji Axel Springer Polska. Koordynatorem projektu jest Agnieszka Salicka, kierownik sekcji promocji.

Dołącz do dyskusji: Axel Springer Polska proponuje wydawcom usługi dystrybucyjne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl