AWR Wprost chce wzmocnić tygodnik "Wprost"
Po tym, jak z oferty AWR Wprost zniknie 'BusinessWeek', wydawca zamierza wzmocnić działania promocyjne dla tygodnika 'Wprost'.
Jak podano w komunikacie na początku roku zaplanowano przeprowadzenie silnej kampanii reklamowej tygodnika – kreację przygotowała agencja Ogilvy, media planuje dom mediowy Mindshare.
AWR „Wprost” ma także w planie duże inwestycje w rozwój dwutygodnika „WiK – Wprost i Kultura” - największego regionalnego informatora kulturalnego wydawanego obecnie w Polsce. Po sukcesie tytułu w Warszawie AWR „Wprost” planuje wydawanie jego odpowiedników w innych większych miastach Polski oraz anglojęzycznej wersji magazynu.
Ponadto AWR Wprost zamierza w przyszłym roku silnie inwestować we Wprost Online. Szczegółów spółka nie zdradza.
Dołącz do dyskusji: AWR Wprost chce wzmocnić tygodnik "Wprost"