SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Auto Świat" liderem pism motoryzacyjnych, rośnie sprzedaż Top Gear

W lipcu 2008 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowała spadek sprzedaży w porównaniu z tym samym miesiącem 2007 roku.

Liderem pozostaje magazyn "Auto Świat" (Axel Springer Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" wyniosła 105 215 egz., co w odniesieniu do lipca 2007 oznacza spadek o 8 proc.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (Wydawnictwo Bauer) - 101 961 egz. (spadek o 9 proc.).

Trzecie miejsce przypadło dla magazynu "Top Gear" (Burda Polska), który na polskim rynku zadebiutował w marcu 2008r. Sprzedaż miesięcznika wyniosła 92 570 egz. (w czerwcu - 83 397 egz., w maju - 97 019, w kwietniu 114 069, 94 970 w marcu 2008).

lipiec

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Auto Świat (tygodnik) 105215 115777
Motor (tygodnik) 101961 111600
Top Gear 92570 -
Auto, Motor i Sport 51923 44189
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych 39655 41058
Auto Świat Poradnik 39386 42758
Świat Motocykli 30572 32954
Automobilista 9304 9099
Magazyn Rajdowy WRC 8184 8599
Classic Auto - 9466
V12 - -

2008

lipiec czerwiec
ZKDP Sprzedaż ogólem
Auto Świat (tygodnik) 105215 101576
Motor 101961 94773
Top Gear 92570 83397
Auto, Motor i Sport 51923 42602
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych 39655 38902
Auto Świat Poradnik 39386 33666
Świat Motocykli 30572 30033
Magazyn Rajdowy WRC 8184 7773
Classic Auto - 7475
V12 - 6170

Dołącz do dyskusji: "Auto Świat" liderem pism motoryzacyjnych, rośnie sprzedaż Top Gear

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl