Audience Media Group szerzej pracuje z Polsat Media
Audience Media Group, polska grupa mediowa dostarczająca rozwiązania z obszaru digital marketingu, rozszerza dotychczasową współpracę z Polsat Media o działania obejmujące performance marketing.
Audience Media Group w ramach współpracy z Polsat Media odpowiadała dotychczas za usługi z zakresu realizacji kampanii reklamowych wideo online oraz digital audio. Zakres wspólnych działań poszerzył się ostatnio o performance marketing.
Rozszerzenie współpracy o nowy obszar związany z realizacją kampanii efektywnościowych to odpowiedź na oczekiwania klientów Polsat Media, którym zależy na bieżącej optymalizacji kampanii oraz zwiększaniu skuteczności prowadzonych działań reklamowych.
- Aktywność w obszarze marketingu efektywnościowego pozwoli nam z jeszcze większą skutecznością realizować kampanie dla klientów Polsat Media. Performance marketing, dzięki skutecznemu docieraniu do konkretnych i pożądanych grup odbiorców, zapewnia bowiem szybkie, i co najważniejsze dla reklamodawców, mierzalne rezultaty - mówi Agata Florczak, business integrated manager w Audience Media Group.
Dołącz do dyskusji: Audience Media Group szerzej pracuje z Polsat Media