AT&T rezygnuje ze sprzedaży działu Warner Bros. produkującego gry. Marka jest zbyt cenna dla koncernu
Amerykański koncern telekomunikacyjny AT&T zrezygnował ze sprzedaży należącej do niego firmy Warner Bros. Interactive Entertainment zajmującej się produkcją gier wideo - wynika z nieoficjalnych informacji. Wcześniej mówiono o sprzedaży za cenę 4 mld dol., jednak AT&T doszedł do wniosku, że Warner Bros. Interactive Entertainment jest zbyt cenną marką by się jej pozbyć.
Warner Bros. Interactive Entertainment jest własnością AT&T od 2018 r., gdy amerykański gigant telekomunikacyjny przejął za 85 mld dol. koncern Time Warner.
Warner Bros. Interactive Entertainment jest producentem gier wideo, w jego portfolio znajdują się m.in. znane serie z Harrym Potterem oraz Batmanem.
Czytaj dalej: WarnerMedia zwalnia część kierownictwa i stawia na HBO Max
Gry nie na sprzedaż
W czerwcu br. na rynku pojawiły się informacje o tym, że AT&T zamierza sprzedać Warner Bros. Interactive Entertainment za kwotę ok. 4 mld dol. Wśród potencjalnych kupców wymieniano wtedy m.in. Microsoft, Take-Two, EA i Activision Blizzard.
Później sprawa ucichła, choć według nieoficjalnych doniesień chętni do zakupu działu gier od AT&T mieli złożyć swoje oferty.
Teraz Bloomberg opierając się na własnych źródłach poinformował, że kierownictwo AT&T zrezygnowało ostatecznie ze sprzedaży Warner Bros. Interactive Entertainment.
Nieoficjalnie koncern doszedł do wniosku, że należący do niego producent gier, pomimo ciążącego na nim długu w wysokości 165 mld dol. stanowi zbyt cenną markę na rynku, aby się jej pozbyć. Z kolei według rynkowych spekulacji być może okazało się, że potencjalni nabywcy Warner Bros. Interactive Entertainment złożyli oferty, które nie satysfakcjonowały AT&T.
Zgodnie z planem Warner będzie nadal rozwijał swoją ofertę hitowych tytułów, w 2021 r. ma się pojawić nowa gra z Harrym Potterem, planowany jest też kolejny tytuł z Batmanem w roli głównej.
Czytaj dalej: Warner Bros konsoliduje studia telewizyjne. Pracę ma stracić 600 osób
Dołącz do dyskusji: AT&T rezygnuje ze sprzedaży działu Warner Bros. produkującego gry. Marka jest zbyt cenna dla koncernu