ARIP 'wyrywa' Laleczki
Agencja reklamowa Arip wyrwała budżet na obsługę lokalnej kampanii reklamowej piwa 'Łomża Wyborowe' należącego do browaru Łomża.
Pierwsza odsłona kampanii pojawiła się już na nośnikach reklamy zewnętrznej w północno-wschodniej części Polski.
Kampania powstała celem odświeżenia wizerunku piwa marki „Łomża Wyborowe” oraz odmłodzenia grupy docelowej. Wykorzystując fakt, że jej zasięg ogranicza się do obszaru Polski, na którym piwo to jest doskonale znane, kreacja nawiązała do popularnej, nieformalnej nazwy piwa Łomża Wyborowe – Laleczek.
Czemu „Mężczyźni wybierają Laleczki”? Na tak postawione pytanie odpowiedź pada w 3 odsłonach kampanii teaserowej, która do końca lipca będzie obecna na billboardach w północno-wschodnim regionie Polski. Pierwsza z odsłon, która pojawiła się na początku maja, zdążyła już narobić sporo szumu dzięki publikacjom w lokalnym dodatku do „Gazety Wyborczej” oraz w gazecie „Metro”. Wszystko za sprawą niewinnego pytania: „Czym Laleczki różnią się od żony?” i uroczych twarzy dwóch modelek uśmiechających się zalotnie z plakatu. Brak zdjęcia butelki piwa sprawił, że pytanie to zostało zrozumiane opacznie, a wraz z przychylnymi opiniami dotyczącymi prób rozwikłania tej zagadki pojawiła się ostra krytyka szowinistycznego wydźwięku kampanii. Dopiero odpowiedź na pytanie rozwiała wątpliwości, że reklama nie ma na celu rozbicia rodziny, tylko reklamę piwa. W końcu mężczyznom trudno nie zgodzić się z opinią, że „Laleczki mniej Cię kosztują” - podano w komunikacie.
Kampania „Mężczyźni wybierają Laleczki” dopiero ruszyła. Przed nami jeszcze dwie odsłony przygotowane przez ARIP - wraz z nimi kolekcja materiałów BTL.
Dołącz do dyskusji: ARIP 'wyrywa' Laleczki