Arctic zmienia logo i butelkę
Hoop Polska odświeżyła identyfikację wizualną marki Arctic. Wodajest również dostępna w zmienionej butelce.
Zmiana identyfikacja wizualnej marki Arctic obejmuje odświeżonelogo, które oparto na wizerunku kryształu, oraz etykietę wariantusmakowego, na której znalazły się motywy roślinne i owocowe. Wodatej marki jest również dostępna w nowych butelkach o okrągłymkształcie i zmienionej kolorystyce, z których te półlitrowe z wodąniegazowaną mają zamknięcie typu "sport cap".
- Przez te zmiany chcemy podkreślić jeszcze bardziej dynamicznyi kobiecy charakter naszej marki - uzasadnia Berenika Dumas, brandmanager Hoop Polska. - Naszą grupą docelową są bowiem młodeniezależne kobiety z dużych miast, żyjące po swojemu i ciągleposzukujące nowej drogi do szczęścia - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Arctic zmienia logo i butelkę