Z aplikacji „Mój T-Mobile” korzysta 150 tys. użytkowników
Aplikację do obsługi konta abonenckiego „Mój T-Mobile” zainstalowało do tej pory 150 tys. klientów operatora T-Mobile.
W drugiej połowie października T Mobile udostępnia stopniowo swoim klientom nową wersję aplikacji „Mój T Mobile". W niej klienci mogą sprawdzić wszystkie dane dotyczące posiadanych usług i ofert, płatności itp. bez konieczności połączenia z biurem obsługi.
Aplikacja pozwala na kontrolowanie wydatków i salda konta (w tym podglądu faktur z ostatnich 12 miesięcy) oraz szybkie dokonywanie płatności za usługi.
Użytkownicy mogą też podłączać przez "Mój T-Mobile" inne posiadane numery (w tym pre-paid) i zarządzać nimi dzięki funkcji nadawania nazw. Numery na kartę można doładowywać od teraz z pomocą karty kredytowej.
Do końca października aplikacja w odświeżonej wersji (na nowym silniku z ulepszonym user experience) będzie dostępna dla wszystkich użytkowników systemu Android. Bezpłatny dostęp do aplikacji mają klientów abonamentowi oraz T Mobile na Kartę.
Dołącz do dyskusji: Z aplikacji „Mój T-Mobile” korzysta 150 tys. użytkowników