AOL Europe za 96,7 mln USD przejmuje goviral
Firma AOL Europe przejęła sieć dystrybucji treści wideo goviral.
goviral zajmuje się dystrybucją w internecie materiałów wideo pochodzących od marek, agencji medialnych, agencji kreatywnych i producentów treści.
AOL zapłaci za goviral w sumie 96,7 miliona dolarów, z czego 74,1 miliona dolarów od razu, a pozostałe 22,6 miliona dolarów w ciągu dwóch lat od sfinalizowania transakcji. goviral zachowa swoje biura w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Danii, Szwecji i Hiszpanii, a planowana jest ekspansja na inne światowe rynki.
goviral obejmuje swoim zasięgiem ponad 350 milionów internautów na całym świecie i generuje ponad 60 milionów wyświetleń klipów wideo miesięcznie. Kampanie reklamowe z wykorzystaniem sieci prowadziły takie marki jak Nike, LG, Unilever, Paramount, Nokia, Hyundai/Kia, Audi, Nintendo i Gucci.
Dołącz do dyskusji: AOL Europe za 96,7 mln USD przejmuje goviral