SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMS, Clear Channel i Ströer założyły Instytut Badań Outdooru

Firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska założyły spółkę Instytut Badań Outdooru, odpowiedzialną za realizację badań efektywności reklamy zewnętrznej. Prezesem Instytutu będzie Paweł Tyszkiewicz związany z SAR-em.

Instytut Badań Outdooru powstał na podstawie zgody wydanej w styczniu br. przez UOKiK na wspólną realizację przez czołowe firmy reklamy zewnętrznej badania efektywności tego kanału komunikacji (więcej na ten temat). Chodzi o badanie oparte o brytyjski system Route 2013 (następcę systemu Postar) wykorzystujące technologię GPS.

Nową spółką jako prezes będzie kierował Paweł Tyszkiewicz, który będzie to łączył ze swoim dotychczasowym stanowiskiem pełnomocnika zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Samo Stowarzyszenie będzie współpracować z Instytutem Badań Outdooru w zakresie konsultowania i wdrażania wyników badania.

Pierwszy etap badania - Travel Survey - zacznie się jeszcze w br. W najbliższych tygodniach Instytut przedstawi założenia i szczegółowy harmonogram jego realizacji.

Według danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej na koniec czerwca br. w Polsce było 91,6 tys. nośników reklamy outdoorowej, z czego 33,3 tys. to nośniki małego formatu, a 23 tys. znajduje się w Warszawie (zobacz szczegóły). W I połowie br. wydatki na reklamę zewnętrzną wyniosły 236,744 mln zł, czyli 17,7 proc. mniej niż przed rokiem (więcej na ten temat).

 

Dołącz do dyskusji: AMS, Clear Channel i Ströer założyły Instytut Badań Outdooru

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl