Albedo wzmacnia szeregi
Do zespołu poznańskiej agencji Albedo Marketing dołączyło siedem nowych osób. Zasilone zostały działy: client service, fulfillment oraz kreacji.
Joanna Fabisz, która objęła stanowisko Graphic Designer, dotychczasowe doświadczenia zdobywała w agencjach Soul and Mind, Strongform oraz V&P. Pracowała przy projektach dla takich klientów jak: Lidl, Zielona Budka, Scandinavian Tobacco, Nivea oraz Era.
Nową osobą w kreacji jest także Łukasz Matusz - również Graphic Designer - trafił do Albedo z agencji reklamowej Fresh, gdzie odpowiedzialny był za kreację dla Nestle Pacyfic, Nivea oraz Jutrzenki.
W dziale fulfillment na stanowisku Fulfillment and Production Executive rozpoczął pracę Łukasz Fidych. Przed przyjściem do Albedo studiował na Wyższej Szkole Bankowej oraz w Sydney na Australia Catholic University na kierunku MBA General.
Nowy Account Executive - Jakub Skitek - szlify accounckie zdobywał w innych poznańskich agencjach, w których zajmował się obsługą m.in. takich marek jak Wrigley oraz Nivea. W Albedo będzie odpowiedzialny za projekty związane z nowym klientem - firmą Ramirent.
Na stanowiskach Junior Account Executive do zespołu Albedo dołączyły trzy studentki Akademii Ekonomicznej w Poznaniu: Izabela Maziuk, Karolina Mackiewicz oraz Gosia Kłys. Do ich zadań należy wsparcie zespołów obsługujących takich klientów Albedo jak: Henkel, Indesit oraz Philips Lighting.
Dołącz do dyskusji: Albedo wzmacnia szeregi