Akcja edukacyjna Actimela
W czerwcu i lipcu w 163 hipermarketach zlokalizowanych w 57 miastach Polski, konsultanci Actimela będą odpowiadać na pytania konsumentów.
Konsultantami będą studenci medycyny i kierunków pokrewnych, posiadający wiedzę z zakresu zdrowia. Ich rolą będzie przystępne wyjaśnianie konsumentom zagadnień związanych z potrójną ochroną – czyli sposobem działania Actimela – oraz korzyściami dla organizmu, które daje jego spożywanie.
„Wiemy, jak ważna jest edukacja konsumentów. Widzimy też, jak wiele wątpliwości budzą pojawiające się na rynku różne produkty, deklarujące właściwości prozdrowotne, lecz nie potwierdzone żadnymi naukowymi dowodami. Actimel® posiada takie dowody, a o jego wiarygodności świadczą liczne publikacje w pismach naukowych! I o tej wiarygodności chcemy z naszymi konsumentami rozmawiać, tłumacząc przystępnie, na czym polega prawdziwe, potwierdzone naukowo działanie Actimela® – jego wpływ na odporność. Prosto, uczciwie i rzetelnie” tłumaczy cel akcji Przemysław Pohrybieniuk, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych Danone’a.
Akcja informacyjna obejmie 163 hipermarkety sieci: Carrefour, Geant, Leclerc, Real oraz Tesco i Auchan.
Konsultanci Actimela będą dystrybuować ulotki, wyjaśniające działanie Actimela® w oparciu o wpływ na wspomniane 3 linie obrony. Dodatkowym wsparciem akcji będą 30-sekudnowe spoty telewizyjne o tytule „Jeden Actimel® – potrójna ochrona”, które będą emitowane od czerwca do sierpnia w mediach ogólnopolskich, takich jak: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN 7. Za przygotowanie i adaptację spotu odpowiada agencja reklamowa Y&R, wsparcie PR zapewnia agencja Network PR, a za realizację akcji odpowiada Great Open House.
Dołącz do dyskusji: Akcja edukacyjna Actimela