SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Akcja e-Mailing" - nowe narzędzie agencji Polymus

Dział interactive & digital agencji Polymus uruchomił autorską aplikację "Akcja e-Mailing", służącą do realizacji spersonalizowanych kampanii mailingowych. Ma ona posłużyć jako wsparcie systemu zarządzania m.in. programami lojalnościowymi.

"Akcja e-Mailing" oferuje rozbudowaną personalizację wiadomości - oprócz adresu e-mail, imienia oraz nazwiska, lista dystrybucyjna może zawierać do 5 pól, których wartość może brać udział w procesie personalizacji. Z każdej kampanii wysyłkowej generowany jest raport zawierający informację o dokładnej dacie i godzinie konkretnej wysyłki, odpowiedź serwera wysyłkowego oraz kolejne odpowiedzi serwera adresata (do chwili wygenerowania raportu).

W praktyce oznacza to, że realizując np. kampanię związaną z programem lojalnościowym można wysłać spersonalizowaną wiadomość do każdego uczestnika programu, przy czym kreacja przeznaczona dla kobiet będzie inna niż dla mężczyzn. Każdy odbiorca komunikatu e-mailingowego otrzyma informację o tym ile punktów w programie udało mu się zgromadzić, a w zależności od tego wyniku w treści wiadomości pojawi się informacja o przysługującym mu rabacie na określone produkty lub usługi. Dodatkowo, zupełnie inna kreacja i informacje mogą być dostarczane selektywnie osobom, w przypadku których pole "zajmowane stanowisko" listy dystrybucyjnej zawiera słowa "dyrektor", "prezes" lub "właściciel".

Ponadto aplikacja umożliwia stworzenie od podstaw kreacji bądź wykorzystanie gotowych, dostarczonych przez klienta elementów graficznych. Przed wysyłką mailingu kreacja jest testowana pod kątem poprawności wyświetlania w większości popularnych programów do odbioru poczty elektronicznej (samodzielnych oraz webowych), a także sprawdzana za pomocą programu SpamAssassin w celu ograniczenia prawdopodobieństwa odrzucenia dostarczanej wiadomości.

Narzędzie "Akcja e-Mailing" umożliwia wysyłkę ok. 250 tys. wiadomości o wadze do 100 KB dziennie. System będzie realizował wyłącznie dystrybucję wiadomości w standardzie protokołu poczty elektronicznej SMTP. Każda wiadomość może składać się z dwóch niezależnych wersji: HTML oraz tekstowej. System akceptuje listy dystrybucyjne w formacie MS Excel.

 

Dołącz do dyskusji: "Akcja e-Mailing" - nowe narzędzie agencji Polymus

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
User
To mi novum... Każda z tych funkcji i wiele innych dostępnych jest od dawna w takich systemach jak Beemail, Freshamil czy Sare. Pięć atrybutów to też nie za wiele. Imię, nazwisko, data urodzenia, płeć, miejsce zamieszkania, kod pocztowy, liczba punktów w programie to już sześć. No i ta wydajność... 250.000 maili dziennie? Porządne systemy mają więcej na godzinę :) Chyba lepiej było kupić coś gotowego.
0 0
odpowiedź
User
hj
aaa
0 0
odpowiedź
User
Zbigniew Szczęsny
Nasz system nie jest usługą, którą chcemy konkurować z firmami wyspecjalizowanymi w realizacji kampanii mailingowych. Od samego początku był pomyślany jako uzupełnienie oferty Polymus Interactive & Digital w zakresie wyspecjalizowanych kampanii mailingowych – głównie jako narzędzie wspierające prowadzone przez naszych klientów programów lojalnościowych. Aplikacja powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów agencji dotyczących kompleksowej realizacji kampanii mailingowych w jednym miejscu, przez jeden team bez potrzeby zlecania tych działań firmom zewnętrznym.

Zbigniew Szczęsny, Polymus Interactive & Digital​
0 0
odpowiedź