Agora łączy oferty i zespoły sieci AdPlayer i Glossy Media, Magdalena Trzebieniak kierownikiem sprzedaży agencyjnej
Sieci reklamy internetowej AdPlayer i Glossy Media (należące do Agory) z początkiem grudnia wprowadziły wspólną ofertę sprzedażową i połączyły swoje zespoły. Dołączyła do nich Magdalena Trzebieniak, poprzednio pracująca w Grupie Onet.pl.
Integracja ma pozwolić lepiej wykorzystać potencjał oferowanych produktów i usług obu sieci, które nadal będą funkcjonować jako osobne marki. - W jednym miejscu zaproponujemy już nie tylko nowoczesne rozwiązania reklamy wideo i display, ale także absolutnie nowatorskie podejście do kwestii projektów niestandardowych - zapowiada Krzysztof Beniowski, dyrektor AdPlayera. - Poszerzamy kompetencje naszego zespołu o całkowicie nowe obszary, chcemy również skoncentrować się na rozwoju produktu reklamowego oraz programmatic - opisuje Ewa Chmurkowska, dyrektor Glossy Media.
AdPlayer oferuje różnego rodzaju reklamy przy legalnych treściach wideo, natomiast Glossy Media - w serwisach z materiałami dla kobiet. Sieci zajmują się obsługą witryn Grupy Gazeta.pl oraz współpracują z zewnętrznymi serwisami (w ofercie Glossy Media jest ponad 140 stron). Łączny zasięg obu wynosi 78 proc. (według danych z Megapanelu PBI/Gemius).
W połączonym zespole sprzedażowym AdPlayera i Glossy Media funkcję kierownika sprzedaży agencyjnej objęła Magdalena Trzebieniak. Poprzednio przez kilka lat pracowała w Grupie Onet.pl, w ostatnim okresie w funkcji managerskiej.
Dołącz do dyskusji: Agora łączy oferty i zespoły sieci AdPlayer i Glossy Media, Magdalena Trzebieniak kierownikiem sprzedaży agencyjnej