Agencja Advertiva rewitalizuje markę "Ser wiedeński"
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała oraz zrealizowała proces relaunchingu marki "Ser wiedeński" firmy Ceko.
Na proces rewitalizacji marki składał się szereg działań marketingowych, Advertiva przygotowała nowy projekt opakowania, dokonując istotnych zmian w zakresie kolorystyki, sposobu przedstawiania produktu, itp. W okresie wprowadzenia nowego opakowania na rynek, dołączone zostały booklety z przepisami kulinarnymi, mającymi na celu prezentowanie nowych sposobów spożywania "Sera wiedeńskiego". Działania relaunchingowe wsparte zostały reklamą na billboardach. Do zadań agencji należało także wykonanie sesji fotograficznej na potrzeby projektowanych materiałów - czytamy w komunikacie.
Warto dodać, że nie jest to jedyne doświadczenie agencji w zakresie promocji reklamy produktów nabiałowych - Advertiva realizowała także działania BTL dla produktów marki Napoleon.
Ceko jest producentem serów, wiodącym produktem firmy jest ser typu ricotta, sprzedawany pod nazwą "Ser wiedeński".
Dołącz do dyskusji: Agencja Advertiva rewitalizuje markę "Ser wiedeński"