ABI: po 2013 r. spadnie liczba pobrań mobilnych aplikacji
Liczba pobrań mobilnych aplikacji z oferujących je sklepów osiągnie szczytowe poziomy w latach 2012-2013, a następnie ma być obserwowany powolny spadek.
Jednak nawet pomimo tego spadku, w 2015 roku pobranych zostanie około 1,2 miliarda aplikacji - szacuje firma badawcza ABI Research.
Zdaniem dyrektora ABI Neila Strothera, prognozowana przez firmę tendencja powinna mieć duże znaczenie dla mobilnych marketerów planujących średnioterminowe strategie.
"Zastanawiając się nad wartością mobilnych aplikacji jako narzędzi marketingowych, planerzy muszą zrobić krok w tył i zadać sobie pytania typu 'Jak to zadziała dla mojej marki? Czy to jest dla mnie dobre? Co robią moi odbiorcy? Czy w ogóle mam wielu mobilnych odbiorców? Jeśli tak, jak mam wypracować skuteczną strategię?'" - stwierdził Strother.
Dołącz do dyskusji: ABI: po 2013 r. spadnie liczba pobrań mobilnych aplikacji