7,7 mld USD z reklam dla portali społecznościowych w 2012 r.
W bieżącym roku utrzyma się szybkie tempo wzrostu globalnego przychodu portali społecznościowych z reklam.
Firma eMarketer prognozuje, że w 2012 roku reklamodawcy przeznaczą 7,72 miliarda dolarów na reklamę w portalach społecznościowych - o 48,5 proc. więcej niż w roku 2011 (5,2 mld USD).
W tym roku tempo wzrostu ma być szybsze niż w ubiegłym (40,7 proc.), ale spadnie w latach 2013 i 2014, jednocześnie utrzymując się na poziomie dwucyfrowym.
W roku 2014 globalny przychód z reklam portali społecznościowych ma sięgnąć blisko 12 miliardów dolarów.
Według analityków eMarketera, zdecydowana większość wpływów z reklam w portalach społecznościowych trafi do Facebooka (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: 7,7 mld USD z reklam dla portali społecznościowych w 2012 r.