660 tys. widzów ogląda “Między kuchnią a salonem”
Średnia oglądalność popołudniowego magazynu “Między kuchnią a salonem” po czterech i pół miesiącu emisji wynosi 659 tys. osób. TVN w czasie nadawania programu zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
Skierowane do kobiet “Między kuchnią a salonem” wystartowało 4 października br. i nadawane jest w dni powszednie o 14.55. W pierwszym miesiącu emisji średnia widownia talk-show wyniosła 519 tys. widzów przy udziale na poziomie 9,35 proc. w grupie 4+ i 11,49 proc. w 16-49.
W lutym br. program śledziło już 716 tys. osób, udział w 4+ był najwyższy w stosunku do poprzednich miesiącach i wyniósł 10,23 proc., ale w 16-49 był za to najniższy - 10,01 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Średnio wszystkie dotychczas pokazane odcinki “Między kuchnią a salonem” miały 9,77 proc. udziału. To mniej niż osiągały w tym czasie konkurencyjne stacje. Liderem jest w tym paśmie jest TVP 1 z udziałem na poziomie 21,11 proc., drugie miejsce zajęła TVP 2 (13,45 proc.), a telewizję TVN minimalnie wyprzedza także Polsat (9,82 proc.). W czasie emisji magazynu TVN jest też czwarty w grupie komercyjnej.
Najpopularniejszym wydaniem programu był odcinek z 28 grudnia 2010 roku, który obejrzało średnio 945 tys. widzów. W sumie granicę 900 tys. oglądających przekroczyły trzy odcinki talk-show.
Z danych telemetrycznych wynika, że “Między kuchnią a salonem” oglądają głównie kobiety, widzowie po pięćdziesiątce, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
Oglądalność "Między kuchnią a salonem" miesiąc po miesiącu
Miesiąc | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
październik | 519 470 | 9,35% | 11,49% |
listopad | 653 872 | 10,13% | 12,81% |
grudzień | 690 655 | 9,46% | 11,71% |
styczeń | 724 566 | 9,85% | 10,91% |
luty – do 19 | 715 809 | 10,23% | 10,01% |
średnia | 658 971 | 9,77% | 11,47% |
Top 15 najpopularniejszych odcinków programu
Top | Wszyscy 4+ | ||
Lp. | Data | AMR | SHR % |
1 | 28-12-2010 | 944 763 | 11,11% |
2 | 31-12-2010 | 905 701 | 9,38% |
3 | 27-01-2011 | 902 687 | 12,30% |
4 | 29-11-2010 | 869 452 | 12,03% |
5 | 26-01-2011 | 839 585 | 10,75% |
6 | 22-11-2010 | 833 813 | 12,25% |
7 | 04-02-2011 | 830 543 | 11,05% |
8 | 01-02-2011 | 829 230 | 11,11% |
9 | 04-01-2011 | 827 628 | 10,88% |
10 | 27-12-2010 | 818 202 | 8,98% |
11 | 30-12-2010 | 815 735 | 10,32% |
12 | 17-11-2010 | 809 459 | 11,62% |
13 | 18-02-2011 | 804 115 | 11,37% |
14 | 03-12-2010 | 797 812 | 10,99% |
15 | 10-01-2011 | 792 932 | 11,97% |
Widownia konkurencji w czasie emisji magazynu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 1 | 1 431 006 | 21,11% | 13,51% |
TVP 2 | 911 642 | 13,45% | 15,04% |
Polsat | 665 470 | 9,82% | 12,89% |
TVN – Mkas | 658 971 | 9,77% | 11,47% |
Profil widowni “Między kuchnią a salonem”
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 30,36% | 63 |
Kobiety | 69,64% | 134 | |
Wiek | 4-9 | 2,56% | 43 |
10-15 | 3,76% | 54 | |
16 - 19 | 4,09% | 72 | |
20 - 24 | 5,25% | 65 | |
25 - 29 | 8,74% | 98 | |
30 - 34 | 6,89% | 84 | |
35 - 39 | 6,31% | 88 | |
40 - 44 | 5,68% | 88 | |
45 - 49 | 6,84% | 97 | |
50 - 54 | 10,43% | 128 | |
55 - 59 | 10,90% | 142 | |
60+ | 28,55% | 144 | |
Wlk. miasta | Wieś | 28,82% | 74 |
< 50 tys. | 28,65% | 119 | |
50-100 tys. | 8,85% | 103 | |
100-200 tys. | 9,37% | 117 | |
> 200 tys. | 24,32% | 120 | |
Zawód | Top management | 5,43% | 67 |
Pracownicy średniego szczebla | 13,44% | 92 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 18,13% | 90 | |
Emeryci | 38,55% | 153 | |
Inni | 24,45% | 76 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 50,42% | 110 |
Średnie | 32,04% | 108 | |
Wyższe | 11,22% | 95 | |
Inne | 6,32% | 49 |
Dołącz do dyskusji: 660 tys. widzów ogląda “Między kuchnią a salonem”
Ciekawi mnie wiadomośc jaka była widownia tego programu,jak np z jakieś przyczyny był on przesunięty na inną porę emisji,czy jeżeli był nadany w jakis szczególny dzień(np święto),czy jeżeli na innej antenie było cos szczególnego ,to czy zagroziło temu programowi ,czy pomogło,I skąd to wszystko maja wiedzie przeciętni internauci.
A stąd właśnie jak podawane są wyniki oglądalności ze wszystkich odcinków z osobna,a takich artykułów jest bardzo mało i od dawna czekam na zmiany w tej sprawie.