3 mln widzów serialu „Hotel 52”
Pierwszy sezon serialu serialu „Hotel 52” oglądało średnio 3,08 mln widzów. To o blisko 700 tys. więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem. Wpływy reklamowe wyniosły 16 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Średni udział w rynku wyniósł 20,79 proc. udziału w grupie4+ oraz 22,55 proc. w grupie 16-49. Przed rokiem było to odpowiednio 16,26 proc. i 18,94 proc. udziału (4+ i 16-49) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research).
Data | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
25-02-2010 | 3797102 | 24,73% | 25,50% |
04-03-2010 | 3065058 | 20,53% | 21,50% |
11-03-2010 | 3407688 | 22,75% | 24,18% |
18-03-2010 | 3297789 | 21,78% | 24,26% |
25-03-2010 | 3047845 | 21,35% | 21,81% |
01-04-2010 | 3014507 | 20,27% | 21,49% |
08-04-2010 | 2866543 | 19,01% | 19,48% |
22-04-2010 | 3093462 | 20,30% | 22,74% |
29-04-2010 | 2739394 | 19,21% | 21,42% |
06-05-2010 | 2945628 | 19,64% | 21,46% |
13-05-2010 | 2952310 | 20,55% | 23,86% |
20-05-2010 | 2651814 | 18,53% | 21,98% |
27-05-2010 | 3122772 | 21,36% | 23,34% |
Średnio 2010 | 3076769 | 20,79% | 22,55% |
Średnio 2009 | 2399477 | 16,26% | 18,94% |
Polsat w trakcie emisji „Hotelu 52” był stacją drugiego wyboru, minimalnie ustępując Jedynce nadającej „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera” (3,1mln widzów i 21 proc. udziału w rynku).
stacja | AMR | SHR % |
TVP1 | 3124846 | 21,21% |
POLSAT | 3076769 | 20,79% |
TVN | 2401804 | 16,30% |
TVP2 | 1755073 | 11,91% |
Wpływy reklamowe wyniosły 16 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Pierwszy odcinek, nadany pod koniec lutego, „zarobił” tylko 650 tys. złotych, zaś ostatni - pokazany pod koniec maja - przyniósł wpływy o milion złotych większe. Serial miał wyraźnie sfeminizowaną widownię. Chętnie oglądali go mieszkańcy wsi oraz małych miast. Dominowały osoby z wykształceniem podstawowym.
Hotel 52 | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 36,47% | 76 |
Kobiety | 63,53% | 123 | |
Wiek | 4-9 | 2,00% | 34 |
10-15 | 5,04% | 72 | |
16 - 19 | 3,86% | 67 | |
20 - 24 | 4,80% | 59 | |
25 - 29 | 6,37% | 72 | |
30 - 34 | 9,17% | 112 | |
35 - 39 | 7,64% | 108 | |
40 - 44 | 6,83% | 106 | |
45 - 49 | 9,45% | 133 | |
50 - 54 | 11,20% | 136 | |
55 - 59 | 10,45% | 138 | |
60+ | 23,19% | 119 | |
Wlk. miasta | Wieś | 42,16% | 108 |
< 50 tys. | 23,45% | 97 | |
50-100 tys. | 9,71% | 113 | |
100-200 tys. | 7,17% | 90 | |
> 200 tys. | 17,50% | 86 | |
Zawód | Top management | 7,97% | 103 |
Pracownicy średniego szczebla | 16,33% | 113 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 21,80% | 108 | |
Emeryci | 31,15% | 125 | |
Inni | 22,76% | 70 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 49,02% | 107 |
Średnie | 30,59% | 103 | |
Wyższe | 13,35% | 117 | |
Inne | 7,05% | 54 |
„Hotel 52” opowiada o losach pracowników i gości luksusowego hotelu zlokalizowanego w centrum Warszawy. W rolach głównych występują: Laura Samojłowicz, Magdalena Cielecka, Rafał Królikowski i Krzysztof Kwiatkowski, a w każdym odcinku w rolę gości wcielają się różne polskie gwiazdy. Reżyserem serialu jest Grzegorz Kuczeriszka. Polsat już zdecydował, że zrealizuje drugą serię – ma liczyć 13 odcinków. Za produkcję odpowiada Akson Studio.
Dołącz do dyskusji: 3 mln widzów serialu „Hotel 52”