3,2 mln widzów serialu „Blondynka”. TVP1 liderem rynku
Pierwsze trzy odcinki czwartej serii „Blondynki” obejrzało średnio 3,18 mln osób, czyli mniej więcej tyle samo ile całą trzecią edycję, nadawaną jesienią ub.r. Serial daje TVP1 pozycję lidera całego rynku, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.
Produkcja nadawana jest od 6 grudnia 2015 roku w niedziele o godz. 20.25. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność czwartej serii „Blondynki” wyniosła 3,18 mln widzów. Przełożyło się to na 18,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 3,23 mln osób.
Trzy topowe odcinki „Blondynki”
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
06-12-2015 |
3 230 716 |
17,94% |
13-12-2015 |
3 090 608 |
17,83% |
20-12-2015 |
3 208 522 |
19,51% |
Średnio: |
3 176 198 |
18,40% |
Dla porównania, całą trzecią edycję serialu, emitowaną jesienią ub.r., oglądało średnio 3,15 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 18,33 proc. oraz 10,21 proc. udziału (więcej na ten temat).
Z kolei pokazywaną w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. „Ciszę nad rozlewiskiem” śledziło o 430 tys. widzów więcej - było to 3,61 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 20,96 proc. i 12,87 proc. (zobacz te dane).
TVP1 w paśmie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, który w tym czasie pokazał dwa ostatnie odcinki „MasterChefa” i film fabularny, a jego udział kształtuje się na poziomie 14,88 proc. Dalej plasują się takie stacje, jak: Polsat (Miss Polski 2015 i filmy; 10,11 proc.) i TVP2 (mecz piłki ręcznej i filmy; 6,16 proc). Natomiast w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 - Blondynka 4 |
3 176 198 |
18,40% |
9,92% |
TVN |
2 567 926 |
14,88% |
18,93% |
Polsat |
1 744 739 |
10,11% |
11,81% |
TVP2 |
1 063 596 |
6,16% |
6,47% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 13,18 proc.
Dołącz do dyskusji: 3,2 mln widzów serialu „Blondynka”. TVP1 liderem rynku
https://www.youtube.com/watch?v=pH5BBKHKlQ8