Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-25 21:19:56 - mrmisio
www.youtube.com/watch?v=MGf0oGGGQqQ
Ale najlepsze jest to, ze gdy engine gry bedzie juz odwzorowywac
fotorealistyczne swiat, wraz z fizyka i te pe zacznie sie era...
....dobrych scenariuszy, bo wtedy gry nie beda juz wywalizowac iloscia
plygonów, tylko jakoscią grania i miodnoscia story :)
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-25 21:35:25 - Goomich
> ...wizualnie roznic sie od rzeczywistosci rzeczywstej czy wymyslonej ;)
Znowu?
> ...dobrych scenariuszy, bo wtedy gry nie beda juz wywalizowac iloscia
> plygonów, tylko jakoscią grania i miodnoscia story :)
Znowu?
PS. Nie wiem po co im ten nowy silnik. Konsole i tak nie dadzš rady,
Na nowe trzeba będzie jeszcze z 5 lat poczekać ( a rzynajmnije aż się
te kinekty i mówy zwrócš), a na PC nie ma sensu pchać sie z takš
grafikš, bo piractwo. :P
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-25 22:14:05 - Przemysław Ryk
(ciach...)
> PS. Nie wiem po co im ten nowy silnik. Konsole i tak nie dadzš rady,
> Na nowe trzeba będzie jeszcze z 5 lat poczekać ( a rzynajmnije aż się
> te kinekty i mówy zwrócš), a na PC nie ma sensu pchać sie z takš
> grafikš, bo piractwo. :P
Naucz tego Xnewsa kodowania jak trzeba, co? ;D
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić, ]
[ odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować i działkę pod ]
[ lasem, abym ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurwili. (znalezione) ]
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-25 22:30:10 - Goomich
> Naucz tego Xnewsa kodowania jak trzeba, co? ;D
To nie X, tylko hamster.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana... [OT]
2010-11-25 23:44:05 - Przemysław Ryk
>> Naucz tego Xnewsa kodowania jak trzeba, co? ;D
>
> To nie X, tylko hamster.
Co ma Hamster do kodowania?
/me też z Hamstera korzystający i problemów z kodowaniem nie mający...
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ I didn't realize it was possible for a woman to be _unusually_ irritable.]
[ (Gregory House House M.D. 1x07 Fidelity) ]
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana... [OT]
2010-11-26 01:47:56 - Goomich
> Co ma Hamster do kodowania?
No wasnie nic nie ma.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana... [OT]
2010-11-26 09:41:07 - Przemysław Ryk
> You have one message from: Przemysław Ryk
>
>> Co ma Hamster do kodowania?
>
> No wasnie nic nie ma.
To co chciałeś przekazać tym tekstem To nie X, tylko hamster.? :)
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Paranoicy są tacy sami, jak wszyscy. Mają tylko bardziej wiarygodne ]
[ informacje. (Sylvie Gerard, Tropical Heat) ]
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana... [OT]
2010-11-26 10:44:20 - Goomich
> To co chciałeś przekazać tym tekstem To nie X, tylko hamster.? :)
Że tamtą cześć dopisałem, jak już wiadomość leżała w hamsterze.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana... [OT]
2010-11-26 11:01:05 - Przemysław Ryk
>> To co chciałeś przekazać tym tekstem To nie X, tylko hamster.? :)
>
> Że tamtą cześć dopisałem, jak już wiadomość leżała w hamsterze.
To trzeba było tak od razu... ;)
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ W kobiecie jest dobre tylko to, co jest w niej najlepsze. ]
[ (Nicholas de Cohamfort) ]
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-26 00:26:00 - mrmisio
> Na nowe trzeba będzie jeszcze z 5 lat poczekać ( a rzynajmnije aż się
mnie sie nie spieszy ;)
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-25 21:50:33 - Rais
> ...wizualnie roznic sie od rzeczywistosci rzeczywstej czy wymyslonej ;)
>
> www.youtube.com/watch?v=MGf0oGGGQqQ
>
> Ale najlepsze jest to, ze gdy engine gry bedzie juz odwzorowywac
> fotorealistyczne swiat, wraz z fizyka i te pe zacznie sie era...
>
> ...dobrych scenariuszy, bo wtedy gry nie beda juz wywalizowac iloscia
> plygonów, tylko jakoscią grania i miodnoscia story :)
Taaa...
--
pzdr
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-25 22:14:05 - Przemysław Ryk
> ...wizualnie roznic sie od rzeczywistosci rzeczywstej czy wymyslonej ;)
>
> www.youtube.com/watch?v=MGf0oGGGQqQ
>
> Ale najlepsze jest to, ze gdy engine gry bedzie juz odwzorowywac
> fotorealistyczne swiat, wraz z fizyka i te pe zacznie sie era...
>
> ...dobrych scenariuszy, bo wtedy gry nie beda juz wywalizowac iloscia
> plygonów, tylko jakoscią grania i miodnoscia story :)
Każdy silnik można zarżnąć. Popatrz, jak wygląda Singularity robione na
Unreal Engine i popatrz, jak wygląda choćby Mirror's Edge czy Batman: Arkham
Asylum.
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Optymista to ktoś, kto uważa, że gorzej być nie może. Pesymista - że ]
[ owszem - może. Realista - że będzie. (znalezione w necie) ]
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-26 01:12:58 - Technolog
> ...wizualnie roznic sie od rzeczywistosci rzeczywstej czy wymyslonej ;)
>
> www.youtube.com/watch?v=MGf0oGGGQqQ
>
> Ale najlepsze jest to, ze gdy engine gry bedzie juz odwzorowywac
> fotorealistyczne swiat, wraz z fizyka i te pe zacznie sie era...
>
> ...dobrych scenariuszy, bo wtedy gry nie beda juz wywalizowac iloscia
> plygonów, tylko jakoscią grania i miodnoscia story :)
Niestety. Zobacz na analogię filmową. Podobne myśli miałem po filmie
Terminator 2, który wówczas był przełomowy jeśli chodzi o efekty generowane
komputerowo. A jak dotychczas najbardziej zaawansowany technicznie film,
czyli Avatar, ma do bólu przewidywalny scenariusz rodem z Pocahontas.
Zresztą generalnie mam wrażenie, iż przemysł filmowy goni w piętkę i coraz
trudniej wypluć mu coś oryginalnego.
Przykład Minecrafta dowodzi, że grafika potrafi mieć trzeciorzędne
znaczenie przy ciekawym gameplayu nawet i zupełnie bez scenariusza.
Gry, podobnie jak filmi, są miksem różnych cech, czasem dosyć ulotnych,
które składają się na sukces. Na pewno nie są to wyłącznie grafika i
scenariusz.
Shadow of the Colossus skopiował scenariusz z Mario, od początku
przewidywalny, a jakoś gra ta wzbudzała we mnie emocje, zarówno podczas
grania jak i cutscenek i uważam ją za jedną z najlepszych, w jakie grałem,
mimo tego, że wyświetlanie grafiki było niedopracowane.
Wasze zdrowie!
Technolog
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-26 02:45:30 - piorun
użytkownik *mrmisio* napisał:
> ...wizualnie roznic sie od rzeczywistosci rzeczywstej czy wymyslonej ;)
>
> www.youtube.com/watch?v=MGf0oGGGQqQ
>
> Ale najlepsze jest to, ze gdy engine gry bedzie juz odwzorowywac
> fotorealistyczne swiat, wraz z fizyka i te pe zacznie sie era...
Bla, bla bla. Owszem, ładne. Ale już na tym etapie nie wygląda to jakoś
specjalnie ultra realistycznie to raz. A dwa to, jak chyba zawsze, polegnie
przy wyświetlaniu ludzi. W sumie chyba każda gra na tym wymięka.
ATSD to aktualne silniki są w stanie poradzić sobie i z ludźmi (bo teren to
przy nich 'pikuś'), ale zwykle chodzi o koszta wytworzenia gry. W takim,
pierwszym z brzegu, HL2 zrobili kilka głównych postaci całkiem nieźle jeśli
chodzi o mimikę i gestykulację, ale reszta to już przecież totalne
uproszczenie.
> ...dobrych scenariuszy, bo wtedy gry nie beda juz wywalizowac iloscia
> plygonów, tylko jakoscią grania i miodnoscia story :)
To są akurat rzeczy niezależne od siebie.
A tak swoją drogą to jeśli będzie kiedyś gra ultra-realistyczna (chociaż
pod względem grafiki i fizyki) to mam wrażenie, że nie będzie robiona z
wykorzystaniem polygonów a raczej oparta na voxelach.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-26 09:23:26 - Michał Gancarski
> ...wizualnie roznic sie od rzeczywistosci rzeczywstej czy wymyslonej ;)
>
> www.youtube.com/watch?v=MGf0oGGGQqQ
>
> Ale najlepsze jest to, ze gdy engine gry bedzie juz odwzorowywac
> fotorealistyczne swiat, wraz z fizyka i te pe zacznie sie era...
>
> ...dobrych scenariuszy, bo wtedy gry nie beda juz wywalizowac iloscia
> plygonów, tylko jakoscią grania i miodnoscia story :)
Kurczę, wszystkie serwisy się tym podniecają, a to przecież tylko uptade
silnika, który istnieje na rynku od ponad czterech lat. Demko wygląda OK
ale czy jest aż tak szałowe? To dość ograniczona rozmiarem scena, więc
można wpakować w nią wiele szczegółów.
--
Michał Gancarski
Sieeeaaaaaaaaaaa!
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-26 09:41:05 - Przemysław Ryk
> Kurczę, wszystkie serwisy się tym podniecają, a to przecież tylko uptade
> silnika, który istnieje na rynku od ponad czterech lat. Demko wygląda OK
> ale czy jest aż tak szałowe? To dość ograniczona rozmiarem scena, więc
> można wpakować w nią wiele szczegółów.
Pokazuje możliwości. Tylko co z tego, że możliwości są, jak potem się bierze
za to taka ekipa, jak np. ci od Singularity i wychodzi kupa.
--
[ Przemysław Maverick Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Bigamia, to znaczy o jedną kobietę za dużo. Monogamia tak samo. ]
[ (Rowan Atkinson) ]
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-26 10:00:10 - Wojciech Bancer
[...]
> Kurczę, wszystkie serwisy się tym podniecają, a to przecież tylko uptade
> silnika, który istnieje na rynku od ponad czterech lat. Demko wygląda OK
> ale czy jest aż tak szałowe? To dość ograniczona rozmiarem scena, więc
> można wpakować w nią wiele szczegółów.
I weź do tego dodaj, że UE3 można mieć za free (o ile dobrze rozumiem newsa):
www.steampowered.com/steamworks/ov_unreal.php
i będziesz miał kolejne narzędzie do tworzenia gier na steama.
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-26 10:20:15 - Michał Gancarski
> On 2010-11-26, Michał Gancarski
>
> [...]
>
>> Kurczę, wszystkie serwisy się tym podniecają, a to przecież tylko uptade
>> silnika, który istnieje na rynku od ponad czterech lat. Demko wygląda OK
>> ale czy jest aż tak szałowe? To dość ograniczona rozmiarem scena, więc
>> można wpakować w nią wiele szczegółów.
>
> I weź do tego dodaj, że UE3 można mieć za free (o ile dobrze rozumiem newsa):
> www.steampowered.com/steamworks/ov_unreal.php
> i będziesz miał kolejne narzędzie do tworzenia gier na steama.
No wokół UE3 wyrosła cała scena moderów i zdolnych kombinatorów, czego
efektem jest min. The Ball. Silnik jest darmowy do zastosowań
niekomercyjnych, potem wskakują oopłaty. To co podlinkowałeś opisuje
sytuację w drugą stronę - jeśli masz licencję na UE3 to automatycznie też
masz darmowy dostęp do Steamworks.
--
Michał Gancarski
Sieeeaaaaaaaaaaa!
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-26 11:55:41 - HAL 9000
Nic mnie tu nie zszokowało ani nie zachwyciło. Chyba czegoś nie łapię, może się
ślepy robię - ale gdzie tu fotorealizm? Albo dążenie do niego? Wszystko jest
sztuczne, plastikowe, nie ma odpowiedniej faktury i ilości detali. Przecież od
pierwszych klatek widać, że to generowana grafika.
Jeszcze bardzo długa droga przed tymi technologiami, zanim zacznę się
zastanawiać, czy to obraz renderowany czy prawdziwe ujęcia :-)
Niech najpierw zrobią w grach grafikę w czasie rzeczywistym na tym poziomie, na
jakim jest CGI w pełnometrażowych produkcjach filmowych - dalej będzie wiadomo,
że to gra, ale będzie już jakiś poważny postep. A to im chyba zajmie sporo
czasu. To, co jest na tym filmiku to raczkowanie.
(Tak, oglądałem w 720p.)
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-26 12:11:55 - kamil
HAL 9000
news:ico3ni$dq6$1@news.onet.pl...
>> www.youtube.com/watch?v=MGf0oGGGQqQ
>
> Nic mnie tu nie zszokowało ani nie zachwyciło. Chyba czegoś nie łapię,
> może się ślepy robię - ale gdzie tu fotorealizm? Albo dążenie do niego?
> Wszystko jest sztuczne, plastikowe, nie ma odpowiedniej faktury i ilości
> detali. Przecież od pierwszych klatek widać, że to generowana grafika.
Wiesz - geeki beda sie zachwycac, bo jesli ktos spedza po 10h przed grami
codziennie zamiast isc w gory, to potem mysli ze te gory wlasnie tak
wygladaja. :>
Pozdrawiam
Kamil
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-26 12:09:10 - kamil
mrmisio
news:icmgdj$ej2$1@inews.gazeta.pl...
> ...wizualnie roznic sie od rzeczywistosci rzeczywstej czy wymyslonej ;)
>
> www.youtube.com/watch?v=MGf0oGGGQqQ
>
> Ale najlepsze jest to, ze gdy engine gry bedzie juz odwzorowywac
> fotorealistyczne swiat, wraz z fizyka i te pe zacznie sie era...
I bedzie jak z Crysisem, po 5 latach od premiery co drugi domowy komputer
uciagnie go w max detalach.
> ...dobrych scenariuszy, bo wtedy gry nie beda juz wywalizowac iloscia
> plygonów, tylko jakoscią grania i miodnoscia story :)
Taaa, a holywoodzkie kino stawia na niebanalne scenariusze zamiast
rozpierduchy..
Pozdrawiam
Kamil
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-11-26 12:32:29 - dziki
> ...dobrych scenariuszy, bo wtedy gry nie beda juz wywalizowac iloscia
> plygonów, tylko jakoscią grania i miodnoscia story :)
optymistyczne zalozenie. Biorac pod uwage, ze rozpikselowana gra
pozostawia duzy margines na popisy wyobrazni, ktora tuszuje
niedociagniecia scenariusza to w przypadku dobrej gry
fotorealistycznej potrzebny bylby scenariusz na dobrego filmu. Jesli
dodac jeszcze, ze w gra jest dluzsza od przecietnego filmu to bedzie
to nie lada wyzwaniem.
pozdrawiam,
dziki.
Re: Zbliza sie kres kiedy gry przestana...
2010-12-08 12:42:59 - Seoman
> ...wizualnie roznic sie od rzeczywistosci rzeczywstej czy wymyslonej
> ;) www.youtube.com/watch?v=MGf0oGGGQqQ
Drzewa kołyszą się cholernie nienaturalnie na porywistym wietrze. Płomień
pochodni wygląda nie jak płomień. Nie widziałem ani kawałka jakiegoś okrągłego
budynku w demie. Poza tym - w sumie ładnie.
Pozdrawiam,
Seoman